نادران: فرهادی سابقه خوب مدیریتی دارد اما نامه‌هایی را در جریان فتنه۸۸ امضا کرده است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۸/آبان/ – ۱۳:۰۴ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

اصولگرایان باز هم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم را مشروط کردند

خبرگزاری : یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم از سابقه خوب مدیریتی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، الیاس نادران نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: فرهادی سابقه مدیریتی در وزارت بهداشت و علوم را داشته است و از لحاظ ظرفیت های مدیریتی، ایرادی به وی نیست.

وی افزود: فرهادی سطح قابل قبولی از کارهای اجرایی را انجام داده ولی نامه هایی را در جریان فتنه ۸۸ امضاء کرده که حتما نیاز به توضیح دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: فرهادی باید درباره اینکه موضع الانش نسبت به سال ۸۸ چگونه است توضیح دهد. مجلس نگرانی هایی در خصوص نفوذ تندروهای اصلاح طلب در وزارت علوم دارد چرا که حلقه هایی در پشت پرده، وزارت علوم را مدیریت کردند و حتی حاضر شدند که فرجی دانا را فدا کنند تا آنها بمانند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: آقای فرهادی باید نسبتش را با آن رفتارهای تند در حلقه های تندروی اصلاح طلب در وزارت علوم مشخص کند و امیدواریم که موضع وی درباره فتنه با رعایت چارچوب های نظام به نحوی باشد که بتواند رأی خوبی را از مجلس بگیرد.

نادران خاطرنشان کرد: همچنین امیدواریم که بعد از اینکه از مجلس رأی اعتماد گرفت به نحوی رفتار کند که تجربه فرجی دانا تکرار نشود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.