نامه اعتراض آمیز علی مرادی به محمد علی‌آبادی

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا طی نامه‌ای، نسبت به تصمیم ریاست کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی این کمیته اعتراض کرد.

به گزارش ممتاز؛ علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا طی نامه‌ای به محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی این کمیته، اعتراض خود را نسبت به حضور نداشتن در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اعلام کرد. مرادی در بخشی از نامه خود که آن را برای رئیس، نواب رئیس، خزانه دار و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ارسال کرده، نوشته: «همان‌طور که مطلع میباشید در آخرین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و طبق اساسنامه تازه که مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک نیز قرار گرفته است، جهت معرفی یک نفر از نمایندگان دبیر کل‌های قاره‌ای به منظور حضور در مجمع پیش روی که حکم مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک کشورمان برای مرحله تازهی از فعالیت خود را دارد، آقای علی قلمسیاه دبیرکل محترم قایقرانی آسیا را معرفی نموده‌اند. 
ضمن احترام به تصمیم هیات اجرایی جهت معرفی ایشان که همواره مورد احترام بنده بوده و می باشند، به سبب نداشتن ساز و کار آیین‌نامه داخلی انتخابات کمیته ملی المپیک کشورمان سبب عدم معرفی اینجانب که اخیرا به عنوان عضو کمیسیون بین قاره‌ای فدراسیون وزنه‌برداری جهانی انتخاب شده ام چیست؟
خواهشمند است دستور فرمایید قبل از تشکیل مجمع با توجه به سوابق بین‌المللی هر یک از دبیران کل ایرانی کنفدراسیون‌های ورزشی آسیا به منظور استفاده از تجربیات ارزشمند ایشان، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ترتیبی اتخاد نمایند تا هر دو نماینده ایرانی دبیران کل کنفدراسیون‌های ورزشی آسیا طبق اساسنامه تازه یک نفر از آن‌ها به عنوان کارشناس خبره در امور بازی‌های المپیک و دیگری به عنوان نماینده دبیران کل ایرانی کنفدراسیون‌های ورزشی آسیا از سوی هیات اجرایی به مجمع معرفی گردند تا بدینوسیله زمینه حضور و خدمتگذاری داوطلبانه هر دوی ایشان برای انجام وظیفه به عنوان عضو مجمع و در صورت تمایل شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک کشورمان فراهم آید.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. farzad:

    وجود هنرمندان بنامی چون استاد علی قلم سیاه که توامان در عرصه هنر و مدیریت هنری و فرهنگی خوش درخشیدند، نعمتی برای این مرز و بوم میباشند. گنجینه ای غنی از تجربه و ایده.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.