نامه فسخ قرارداد آماده شد/ کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد

نامه فسخ قرارداد آماده شد/ کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از کارگزار این تیم خواسته به تعهدات پایان فصل خود عمل کرده و برای ادامه یا پایان همکاری پاسخ نهایی را بدهد، اما هنوز از کارگزارش جوابی دریافت نکرده است.

به گزارش ممتازنیوز، در فصل گذشته با وجود همه مشکلات مالی که گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته بود، مدیران این باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با کارگزار باشگاه تا انتهای فصل گرفتند و تصمیم داشتند پایان فصل برای ادامه همکاری تصمیم گیری شود اما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داده، مدیران پرسپولیس حدود یک هفته قبل طی نامه‌ای به کارگزار خود از این شرکت خواستند تا علاوه بر عمل به تعهدات پایان فصل، پیشنهاد نهایی خود را برای همکاری در فصل جدید و یا اقاله و پایان همکاری ارائه کند اما با این حال پاسخی از سوی شرکت کارگزار پرسپولیس ارائه نشده است. از قرار معلوم مدیرعامل این شرکت در اسپانیا به سر می‌برد و بی پاسخ ماندن نامه پرسپولیسی‌ها به این دلیل بوده است.
بر اساس اطلاعاتی ایسنا به دست آورده است، مدیران پرسپولیس با توجه توجه پاسخ ندادن کارگزار، نامه پایان همکاری با کارگزار را نیز آماده کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست این نامه به امضای جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس رسیده و اقدامی برای ارسال آن به کارگزار انجام شده است یا خیر.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.