نتیجه جلسه آبراموویچ و بنیتز : اینجا بارسلونا نیست

۰۸م آذر ،

نتیجه جلسه آبراموویچ و بنیتز : اینجا بارسلونا نیست

اخبار لیگ برتر انگلیس : باشگاه چلسی : رومان آبراموویچ انتظار ندارد بنیتز چلسی را بارساونا کند.

رمان آبراموویچ به رافابینز گفته است که انتظار ندارد چلسی مانند بارسلونا بازی کند.

به گزارش فوتبال آنلاین این مالک روسی از تیمش انتظار دارد که همیشه هجومی بازی کند تا بتواند از عنوان قهرمانی اش در لیگ قهرمانان فصل قبل دفاع کند.

رافا بینز گفت : با بازیکنانی که اینجا در چلسی حضور دارند می توان یک فوتبال هجومی به نمایش گذاشت ولی مطمئنا مدتی زمان لازم است و رومان نیز از من انتظار ندارد که کاری کنم تا چلسی مانند بارسلونا بازی کند.

وی ادامه داد:رومان دوست دارد که تیمش خوب بازی کند و نتایج خوب بگیرد ولی انتظاراتی زیادی ندارد زیرا می داند بازیکنانی مانند ژاوی و اینستیا و مسی که سال هاست با هم بازی می کنند این جا در چلسی موجود نیست.

بنیتز می گوید:رومان یک آدم واقع گرا است.از وقتی که من مسئول تیم شده ام ما با هم خیلی صحبت کرده ایم . او می بیند که ما چقدر زحمت می کشیم و می داند که درست کردن شرایط چلسی نیاز به زمان دارد. ما بازیکنان هجومی بسیار خوبی در اختیار داریم و می توانیم یک فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم. مشکل اصلی ما در حال حاضر این است که بازیکنانمان به اندازه ی کافی با هم هماهنگ نیستند و احساس آزادی که باید در زمین داشته باشند تا بتوانند موقعیت ایجاد کنند را ندارند ولی مطمئن هستم که می توان این تیم را به شرایط آرمانی رساند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.