نخستین دوره مسابقات ملی عکس در حوزه سازه فولادی برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/انجمن سازه های فولادی ایران همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس ملی سازه و فولاد اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات ملی عکس در حوزه سازه فولادی کرده است.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) چهارمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و چهارمین کنفرانس ملی کاربرد فولادهای پر استحکام در صنعت سازه به منظور گسترش و ارتقای علم و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط به سازه‌های فولادی، چهارم و پنجم دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مسابقه عکس با هدف ایجاد یک بستر جذاب جهت انتقال تجربه و آشنایی دست­ اندرکاران صنعت سازه­ های فولادی برنامه ریزی شده است. این مسابقه، در دو رده کلی آموزشی و زیبایی برگزار خواهد شد و سطح مسابقه به دو بخش دانشجویی و مهندسی تقسیم می­ گردد. سعی خواهد شد از تمام عکس های رسیده یک نمایشگاه در حاشیه کنفرانس برگزار شود.

در حوزه آموزشی، عکس ­های شرکت کننده باید با هدف و سوژه آموزشی تهیه شده باشد. این آموزش می­ تواند حاوی رعایت و یا عدم رعایت نکات آیین­ نامه‌یی باشد. تهیه کننده عکس باید نکته مدنظر را به همراه ضابطه آیین نامه ای آن ارسال کند. رعایت نکته­ های عکاسی و زیبایی از دیگر عوامل تاثیرگذار در این بخش می­ باشد.

در حوزه زیبایی، عکس‌های تهیه شده از سازه‌های فولادی خاص یا زیبا که نکته­ های هنری عکاسی هم در آن رعایت شده باشد، مدنظر است. این عکس می تواند از یک سازه نمایان فولادی و یا یک سازه در حال ساخت باشد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی

http://isssconf.ir/page.php?slct_pg_id=97&sid=1&slc_lang=fa مراجعه کنند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.