نسخه نهایی «تنهای تنهای تنها» امروز به جشنواره رسید

۳۰م دیماه ،

دورخیز فیلم ها برای سیمرغ/۱۹

سینماپرس-گروه سینما/ احسان عبدی پور؛ کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» از تحویل نسخه نهایی فیلمش به دفتر جشنواره فجر خبر داد.

احسان عبدی پور؛ کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس دربارهٔ وضعیت فیلمش گفت: امروز مراحل فنی فیلم به پایان رسید و همین امروز آن را به دفتر جشنواره تحویل خواهیم داد.

وی در مورد موضوع فیلمش اینگونه توضیح داد: یک زن روسی از بوشهر به سمت جنوا می رود و ۳ روز منتظر کشتی ای می ماند تا با کاپیتان آن دربارهٔ بچه ای که در آن کشتی پنهان شده صحبت کند. وی برای منصرف کردن کاپیتان کشتی از تحویل بچه به پلیس داستان زندگی «رنجرو» کودک بوشهری را برای او تعریف می کند…

عبدی پور؛ در مورد ژانر فیلم اظهار داشت: فیلم به هیچ عنوان در رنج و ژانر کودک قرار نمی گیرد بلکه تنها شخصیت محوری آن کودکی به نام «رنجرو» است. بیشتر در این فیلم مباحث کلان جهانی مطرح می گردد.

وی لوکیشن فیلم را اینگونه توصیف کرد: بخشی از فیلم در بوشهر و بخشی دیگر در ایروان فیلمبرداری شده و ایروان به عنوان مدلی از جنوا در نظر گرفته شده است.

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» دربارهٔ ویژگی فیلم اش که سبب انتخاب آن توسط هیئت انتخاب شده است گفت: فیلم قصه لطیفی دارد. فیلمی کودکانه و چند ملیتی ست و دغدغه آدم های ایرانی را در زندگی بچه ای نشان می دهد که می خواهد دنیا را عوض کند.

وی افزود: «تنهای تنهای تنها» فیلمی انسانی، ضد جنگ و ضد سیاست است.

این کارگردان بوشهری دربارهٔ بازیگران فیلمش بیان داشت: بازیگران فیلم من یا بومی یا خارجی می باشند که از میان آن ها می توانم به میثم فرهومند، آرمن هومانسیان، آنا پانوسیان، عباس باک و ایراهیم تمهید اشاره کنم.

وی در پایان در توضیح تولید فیلمش گفت: «تنهای تنهای تنها» من ۳۵ میلی متری ست و از ابتدا با مجور ۳۵ میلی متری و سینمایی فیلمبرداری شده است.

گفتنی ست، عوامل «تنهای تنهای تنها» به شرح زیر است:

فیلمبردار: ساعد نیکزاد
صدابردار: مهران ملکوتی
تدوین: بهرام دهقانی
موسیقی: فردین خلعتبری
تهیه کننده: ادریس عبدی پور

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۱۶۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.