نشست مدیران سرخابی با دیوان محاسبات

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نشست مشترک مدیران استقلال و پرسپولیس با دیوان محاسبات که حسینی زاده و دودانگاه نمایندگان دیوان محاسبات، علی فتح الله زاده و محمد رویانیان مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، غلامرضا شیسی، مدیر کل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، جوادی مشاور و مدیرکل دفتر معاون وزارت ورزش و جوانان و تعدادی از کارشناسان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، عبدالرضا ساور، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در سخنانی کوتاه گفت: وجود چنین نشست هایی برای پویایی دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس و شفاف سازی های مالی ضروری است تا ضمن ارائه راهکارهای قانونی درآمدزایی برای دو باشگاه، بحث نظارت دیوان محاسبات و نهادهای نظارتی هم به طور دقیق مطرح باشد تا هیچگونه شک و شبهه ای در زمینه درآمدها و منابع دو باشگاه وجود نداشته باشد.

ساور با بیان اینکه دیوان محاسبات به طور دقیق بر همه در آمدها و خرج کرد دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس نظارت می کند از مدیران استقلال و پرسپولیس خواست تا در پایان هر سال ترازنامه مالی خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده و بودجه پیشنهادی خود را تنظیم نمایند تا وزارت ورزش و جوانان با توجه به مواد قانونی و در چارچوب مصوبات بتواند کمک های مورد نظر را در اختیار دو باشگاه قرار دهد.

وی گفت: اکنون با نزدیک شدن به پایان سال ۹۱ حتما باید میزان درآمدها و مخارج خود را به همراه بودجه پیشنهادی سال آینده ارائه کنید و برای طی مراحل قانونی از کارشناسان دیوان محاسبات نیز کمک بگیرید تا همه امور بر روال قانون باشد.

در این نشست علی فتح الله زاده، مدیر عامل استقلال با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در چارچوب قانون و مقررات برای امسال به هر کدام از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ۵/۸ میلیارد کمک مالی تصویب کرده که هنوز هم پرداخت نشده است گفت: ما ضمن تقدیر از وزیر محترم ورزش و با احترامی که به همه باشگاه ها قائلیم اعلام می کنیم که مخارج ما ریال به ریال آن با حساب و کتاب است و اینگونه نیست که برخی فکر می نمایند هر چقدر ما پول بخواهیم از سوی این وزارتخانه در اختیارمان قرار می دهند ضمن اینکه با وجود همه سروصداها، استقلال در فصل نقل و انتقالات کمتر از بسیاری از باشگاه های دیگر هزینه کرد.

وی گفت: اداره این دو باشگاه مشکل تر از همهی باشگاه هاست چرا که منبع درآمدی مشخصی غیر از کمک وزارت ورزش و برخی اسپانسرها ندارد. همچنین بار اصلی شور و نشاط و شادی جامعه بر روی دوش استقلال و پرسپولیس است و در حیطه قهرمانی هم مشخصا از این دو باشگاه هواداران ما فقط توقع قهرمانی دارند.

فتح الله زاده افزود: با این وجود ترازنامه های مالی ما در باشگاه استقلال کاملا روشن و شفاف است و ترازنامه سال ۹۱ را اول سال تحویل وزارتخانه داده ایم و از هم اکنون به فکر تنظیم ترازنامه سال آینده هستیم.

محمد رویانیان، مدیر عامل پرسپولیس نیز گفت: وقتی که آقای وزیر بنده را به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب کردند یک جمله مهم و کلیدی گفتند که بسیار برای من حائز اهمیت است و آنهم اینکه باید انضباط مالی را در باشگاه پرسپولیس درست کرده و بخوبی آن را مدیریت کنید و هرکاری برای پیشرفت ورزش فوتبال لازم است انجام دهید.

غلامرضا شیسی مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان هم در سخنانی کوتاه گفت: بخشنامه بودجه تفصیلی دو باشگاه استققلال و پرسپولیس را تا دو هفته دیگر ارائه خواهیم کرد و از مدیران محترم دو باشگاه می خواهم که بودجه درخواستی سال ۹۲ را هم زودتر به وزارتخانه ارسال نمایند تا برای آن برنامه ریزی کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.