نصرتی: باید راه آهن را ببریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم / گل محمدی آدم خوش قلبی است و خدا به او نظر می کند

۲۴م دیماه ،

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای این که از کورس قهرمانی عقب نمانیم، باید راه آهن را در تبریز شکست دهیم.

محمد نصرتی مدافع تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه بازی با راه آهن شرایط تیم ما خوب است. ما ۲ پیروزی متوالی داشتیم و الان شرایط بهتری در جدول داریم و باید همین روند را ادامه بدهیم و روند پیروزی های ما قطع نشود. امیدوارم این هفته هم راه آهن را در تبریز ببریم، البته راه آهن تیم خوبی است و نتایج خوبی هم در لیگ گرفته اما برای این که از کورس قهرمانی عقب نیفتیم، باید با تمام قوا مقابل آنها بازی کنیم تا ببریم.

وی افزود: هدف ما کسب عنوان قهرمانی است تیم ما فصل قبل نایب قهرمان لیگ شده و امسال هدفمان قهرمانی است تا رتبه ای بهتر از پارسال کسب کنیم.

برای رسیدن به عنوان قهرمانی چند تیم رقیب ما می باشند اما با تلاش بسیار و همت بچه ها آنها را پشت سر می گذاریم تا به هدف مان برسیم در این فصل هدف بزرگی داریم و به اندازه بزرگی هدفی که در سر داریم، باید تلاش کنیم تا موفق شویم.

وی در ادامه گفت: راه آهن تیم خوبی است و برای ما فرقی نمی کند که چه کسی روی نیمکت تیم حریف نشسته است برای ما ۳ امتیاز بازی با راه آهن در بازی خانگی مهم است و تلاش می کنیم تا برنده این بازی باشیم البته شخص علی دایی برای بسیار ها انگیزه می سازد چون افتخار فوتبال ایران است و چهره بزرگی در فوتبال محسوب می گردد اما با تمام توان بازی می کنیم تا راه آهن را شکست دهیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی در ادامه گفت: امسال لیگ ما بسیار فشرده است و تیم ها به هم نزدیک می باشند که این مساله کار را سخت می کند چون همه تیم ها با قدرت کار می کنند و نمی شود به راحتی امتیاز گرفت در چنین شرایطی هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از انسجام تیمی و هماهنگی بیشتری برخوردار باشد موفق می گردد سعی می کنیم بهترین بازی ها را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم با کسب نتایج خوب، قهرمان شویم

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: به نظر من تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می باشند چون هر ۳ تیم خوب کار کرده اند و نتیجه گرفته اند البته فولاد خوزستان را هم نباید فراموش کرد چون تیم قدرتمندی است و نشان داده که می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد به نظر من پرسپولیس هم در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و می تواند به جمع مدعیان قهرمانی در این فصل اضافه شود.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس پتانسیل قرار گرفتن در کورس قهرمانی را دارد چون تیم بزرگ و پرطرفداری است و تیم های بزرگ در شرایط سخت خودشان را نشان میدهند پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد یحیی گل محمدی آدم خوش قلبی است و خدا به او نظر می کند تا نتایج بهتری هم کسب کند .

نصرتی در پایان گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی شانس بسیار خوبی دارد و در ۲ بازی اول جام حذفی هم بسیار خوب ظاهر شد و عالی نتیجه گرفت اما در لیگ هم شانس حضور در جمع مدعیان را دارند البته کار پرسپولیس در لیگ بسیار سخت است، اما این تیم پتانسیل بالایی دارد و می تواند نتایج خوبی کسب کند و در حد مدعی قهرمانی در لیگ ظاهر شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.