نقد زودهنگام فضای دانشگاه آزاد را به حاشیه می‌برد/تغییرات براساس قوانین بوده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد با بیان اینکه برای وارد شدن به فضای نقد در دانشگاه آزاد کمی زود است، گفت: نقد کردن زودهنگام دانشگاه با حاشیه مواجه می‌کند که این امر اصلا برای دانشگاه مناسب نیست و فضای دانشگاه را به چالش می‌کشد.

“محمدحسین پرکره” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در حاشیه نشست هم اندیشی تدبیر و امید و نسل سوم انقلاب، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه نظر شما دربارهٔ عملکرد دانشگاه آزاد چیست، اظهار داشت: وارد شدن به این فضا که نسبت به عملکرد دانشگاه آزاد نظر دهیم کمی زود است. 
 
وی افزود: نقد کردن زودهنگام دانشگاه با حاشیه مواجه می‌کند که این امر اصلا برای دانشگاه مناسب نیست و فضای دانشگاه را به چالش می‌کشد.
 
پرکره در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به تغییراتی که در دانشگاه آزاد تهران مرکز شاهد بودیم، بعضی شنیده‌ها حاکی از آن است که در دانشگاه آزاد تهران شمال نیز تغییراتی در حال انجام است و قرار است “سعید کاردار” گزینه‌ ریاست بر واحد تهران شمال باشد، بیان داشت: راجع به تغییر و تحولات دانشگاه آزاد تهران مرکز، مسائلی به گوش‌مان رسیده و “سعید کاردار” نیز می‌تواند از گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد تهران شمال باشد چرا که وی معاون عمرانی این دانشگاه بوده و گزینه مناسبی است، اما من اطلاعی در این مورد ندارم.  
 
وی در پاسخ به این سوال که شما نقدی به دانشگاه آزاد ندارید، تصریح کرد: اکنون دیگر نقدی نسبت به دانشگاه آزاد نداریم، چرا که تغییرات حاصل شده براساس قوانین و ضوابط بوده و میرزاده به طور رسمی رئیس دانشگاه آزاد است و دیگران باید با وی همکاری و همراهی کنند.
 
پرکره اضافه کرد: اگر چه در قبل در دانشگاه آزاد سمت داشتیم، اما دیگر وارد فضای نقد نخواهیم شد تا دانشگاه آزاد با حاشیه کمتری روبه رو باشد.
 مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه در اکثر مواقع نقدهای سازنده سوء تعبیر می‌شوند، خاطرنشان کرد: از دیگران می‌خواهم اجازه دهند مدیران و معاونان فعلی دانشگاه آزاد مدتی به کار اصلی خود که ارتقای سطح علمی کشور است پرداخته سپس وارد فضای نقد سازنده شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.