نقشه شوم یک مرد برای تجاوز به زنان

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

 رسانه‌های محلی عربستان از دستگیری مردی خبر دادند که با وعده استخدام، زنان را به خانه خود کشانده و از آنها سوء‌استفاده می‌کرد.

به گزارش ایران – این مرد جوان با انتشار آگهی استخدام، زنان و دخترانی را که با وی تماس می‌گرفتند با ادعای اینکه باید به محل شرکت بیایند به منزل خود کشانده و آنها را وادار به انجام اعمال منافی عفت می‌کرد.

متهم بارها خود را مسئول رسمی استخدام در یک شرکت معرفی کرده و از دختران و زنان جوانی که با او تماس می‌گرفتند خواسته تا به آدرس اعلامی مراجعه کنند. وی با ادعای دروغین منزل خود را واحد زنان شرکت معرفی و سپس مراجعین خود را با تهدید و خشونت وادار به انجام اعمال غیراخلاقی کرده و با تهیه فیلم از قربانیانش سوء استفاده می‌کرد. این مرد قربانیانش را تهدید می‌کرد که اگر تن به خواسته‌های وی ندهند و وارد باند فحشا نشوند، فیلم آنها را پخش خواهد کرد.

دفتر کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر (حیا) عربستان در شهر ریاض اخیرا شکایتی را از یکی از قربانیان این مرد هوسباز دریافت کرده و ماموران این کمیسیون، متهم را تحت تعقیب قرار دادند و وی را در حالی که در مقابل ماموران مقاومت کرده و قصد فرار داشت، بازداشت کردند. متهم پس از بازجویی به جرایم خود و چندین نمونه دیگر سوء استفاده از دختران اعتراف کرد.


IranNaz » مجله خبری روز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.