نمایشگاه به سبب کمبود بودجه لغو شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

در نزدیکی هفتمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال خبر از لغو نمایشگاه می دهد.

 مسئول دفتر روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران گفت: در روز شنبه ۹۲/۶/۳۰در جلسه ای متشکل از مسئولین مربوط تصمیم لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی رسانه ای دیجیتال گرفته شود.

 
مولایی سبب این اتفاق ناخوشایند را کمبود بودجه اعلام کرد لازم به ذکر است که وظیفه تامین بودجه این نمایشگاه بر عهده وزارت ارشاد می باشد.
 
مولایی در ادامه اضافه کرد: اگر مسئولیت برگزاری این نمایشگاه و درآمدهای حاصل از آن در اختیار این سازمان بود هیچ گاه این اتفاق پیش نمی آمد.
 
وی در خصوص شرکت های ایرانی و خارجی که هزینه شرکت در نمایشگاه را پرداخت کرده بودند گفت: تمام هزینه ها در اسرع وقت به آنها عودت داده می گردد.
 
مولایی در پایان افزود: از دلایل کمبود بودجه برای برگزاری می گردد به میزان بالای پشتیبانی برگزار کنندگان از تولید کنندگان داخلی از جمله بازی سازان برنامه نویسان و توسعه دهندگان در زمینه تامین هزینه برای شرکت در نمایشگاه نام برد.
 
مولایی در پاسخ به این سوال که مجددا چه زمانی شاهد برپایی دوباره ی نمایشگاه خواهیم بود اعلام بی اطلاعی کرد و تامین بودجه را اولین شرط برگزاری برشمرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.