نمایشگاه کانسپت پبل بیچ

۱۲ تیرماه ۱۳،

نمایشگاه کانسپت پبل بیچ

Bookmark and Share

اگرچه جشنواره خودروهای پبل بیچ در کالیفرنیا به خاطر نمایش خودروهای کلاسیک و حراج‌های میلیون‌دلاری  ماشین‌های قدیمی مشهور است، اما در کنار اسطوره‌های قدیم با نگاهی به آینده خودروسازی به محلی برای نمایش کانسپت‌های کارخانه‌های خودروسازی تبدیل شده است. 

هر سال در حیاط ساختمان زمین گلف «پبل بیچ لینکز» نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک مطرح سال برپا می‌شود. با اینکه اکثر این خودروها پیشتر در نمایشگاه‌های مختلف رونمایی شده است، اما حضور آن‌ها در کنار هم فرصتی استثنایی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا بهترین‌های خودروسازی جهان را در محوطه‌ای کوچک ببینند. 

امسال علاوه بر لاراکی اپیتوم، که برای اولین بار به معرض نمایش گذاشته شده بود، سوپرکارهای دیگری نظیر آیکونا ولکانو، که محصول مشترک چین و ایتالیا است، لامبورگینی ونه‌نو و آستون مارتین سی‌سی۱۰۰ توجه بسیاری جلب کرد. 

ب ام و پینین فارینا گرن لوسو کوپه، جگوار پروژه ۷ و سوپرلاگرا دیسکو ولانته تورینگ هم از جمله خودروهای مطرح سال قبل بود که در چمن زمین گلف پبل بیچ در کنار هم قرار گرفته بودند. 

هیوندای با کانسپت اچ‌سی‌دی-۱۴ در این نمایش حاضر بود و آکورا نیز کانسپت ان‌اس‌اکس را آورده بود. لینکلن هم با کانسپت لینکلن ام‌کی‌سی در نمایشگاه حاضر بود.  گالپین، فروشگاه و تعمیرگاه خودرو در آمریکا سوپرکار گالپین فورد جی‌تی۱ را رونمایی کرد و سلین، تقویت‌کننده خودروهای آمریکایی هم با نمونه ویژه‌ای از موستانگ حضور داشت. پیش‌تر هم در پبل‌بیچ کادیلاک کانپست المیراژ را رونمایی کرد. 

درباره بسیاری از این خودروها در همین پایگاه اینترنتی برای شما نوشته‌ایم و حالا خودروهای حاضر در نمایشگاه کانسپت‌های پبل‌بیچ را در گالری زیر ببینید.

برچسب ها : پبل بیچ‌‌‌ | نمایشگاه کانسپت | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۸/۱۹
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.