نمایشگاه گروهی عکس از پاراگلایدرسواران

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «آسمان مال من است» از ۲۳مرداد تا ۱ شهریورماه سالجاری در نگارخانه ایوان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نگارخانه ایوان، در این نمایشگاه که با موضوع عکاسی از پاراگلایدر برگزار می شود، آثار ۳۳ عکاس به معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیتا کمالی، هدیه نوروزی، الهام افسریان، طیبه دراج، مریم جاهد، محمدرضا زارع لواسانی، زهره فرسادپور، سعید حجتی، فریبا ادب، مجتبی عقیلی، آرش آزادی، مونا بیگلریان، نرگس دادخواه، احسان صلح طلب، الناز انصافی آذر، فروغ یگان، فؤاد وکیلی، آسیه قانع، غلامرضا حیاتی، سماء خان میرزایی، پیام خسروشاهی، پیام مصدر، شبنم معلم، سارا رجب دوست، شایان عدالت منش، مریم وزیری، فؤاد یزدانی، شهره زرکش، مهران صادری، سحر رجبیان، پدرام سالمی، ژاله ستار و مهدی نصرتی آثارشان را با رویکردی متفاوت به موضوع ورزش مهیج پاراگلایدر به نمایش خواهند گذاشت.

این گزارش می افزاید: در این نمایشگاه آثار هنرجویان عکاسی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران حضور دارد.

هر یک از این عکاسان در این نمایشگاه با عکس‌هایشان فضایی معادل ۷۵×۵۰ سانتی‌متر از دیوار نگارخانه را از آن خود کرده اند. انتخاب عکس های این نمایشگاه به عهده مهدی نصرتی بوده که سرپرستی این گروه را نیز برعهده داشته است.

علاقمندان به منظور بازدید و خرید آثار این هنرمندان می‌توانند به آدرس خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره ۲۵ ساختمان انتشارات علمی و فرهنگی «نگارخانه ایوان» مراجعه نمایند.

این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۹ افتتاح خواهد شد و تا ۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۹۷۲


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.