نمایش ˈنزدیک ‌ترˈ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت

به گزارش روز جمعه ایرنا، نمایش ˈنزدیک‌ترˈ از روز گذشته(پنجشنبه) با بازی علیرضا مهران و مارال مختاری در تالار سایه به صحنه رفت.

این اثر نمایشی هر روز غیر از شنبه ‌ها ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان اجرا می شود.

در این هفته همچنین نمایش ˈخدای کشتارˈ نوشته یاسمینا رضا و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می رود.

در این نمایش سیما تیرانداز، اشکان خطیبی، لادن مستوفی و رضا مولایی بازی می کنند.

نمایش ˈراهزنانˈ نوشته فردریک شیلر و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نیز ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان به اجرا می رسد.

ملودی آرام نیا، علی ابدالی، ایمان اصفهانی، سارا افشار، سارا بهرامی، عرفان پهلوانی، توماج دانش بهزادی، میثاق زارع، هومن سلطانی، احلام سلمانی، فاطمه صارمی، مینا کریمی، زارا مولایی، محمد ولی زادگان و محسن حسینی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

ˈکانگوروˈ عنوان نمایشی نوشته علیرضا محمدی است که به کارگردانی علیرضا اولیایی در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه اجرا می شود.

در این اثر نمایشی که ساعت ۱۷:۳۰ هر روز غیر از شنبه ها به مدت ۴۵ دقیقه اجرا می شود، فرزین صابونی و بهناز جعفری به عنوان بازیگر حضور دارند.

البته این اثر نمایشی ۱۴، ۱۶ و ۱۷ مهر ماه به علت حضور فرزین صابونی (بازیگر نمایش) در جشنواره هایفست ارمنستان اجرا نخواهد شد.

ˈمکافاتˈ عنوان نمایش جدید دیگری نوشته آرمان طیران است که به کارگردانی برکه فروتن و بازی وحید نفر، مائده قدیری و مریم عراقی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت پنج هزار تومان در سالن انتظار تالار اصلی اجرا می شود.

ˈروشانˈ نیز عنوان نمایش جدید دیگری نوشته سیاوش پاکراه است که از سه شنبه ۱۱ مهر ماه به کارگردانی فریدون محرابی و بازی بهرام ابراهیمی، نگار عابدی، سیروس همتی، کیوان خان بیگی و فریدون محرابی در کارگاه نمایش به صحنه می رود.

نمایش های ˈسیمرغˈ به کارگردانی کیومرث مرادی ۱۴ مهر ماه و نمایش ˈروایت ناتمام یک فصل معلقˈ به کارگردانی هومن سیدی ۱۱ مهر ماه به اجرای خود در تالار چهارسو و کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر پایان دادند.

فراهنگ ** ۱۰۷۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.