نمی‌خواهیم بیشتر افسوس بخوریم

۱۹م اسفند ،

مهاجم پرسپولیس گفت: راه آهن برای بازی با پرسپولیس انگیزه بسیاری دارد، به شکلی که انگار این بازی برای آنها ۶ امتیاز دارد، پس باید هوشیار و سختکوش باشیم.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محمد قاضی افزود: در این چند روز خوب تمرین کردیم. البته بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای برابر ذوب آهن سنگین بود، اما با پیروزی روحیه بخشی که گرفتیم برای بازی با راه آهن آماده می‌شویم. در این مدت در شرایط سخت کار کردیم. سپاهان را شکست دادیم و در بازی دربی بازی در اختیار ما بود و به خودمان ثابت شد که می‌توانستیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشیم و این سبب می‌شود بیشتر افسوس امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را بخوریم.

وی ادامه داد: زمان به عقب بر نمی‌گردد و حالا بازی‌هایی را پیش رو داریم که باید در آنها پیروز شویم. از نظر روحی و روانی پیشرفت خوبی کرده‌ایم. با آغاز نیم فصل دوم شکست نداشتیم و با پیروزی‌های خوبی که آوردیم در حال حاضر از نظر روانی در بالاترین سطح قرار گرفته‌ایم.

مهاجم پرسپولیس دربارهٔ بازی با راه آهن خاطرنشان کرد: راه آهن تیم سختکوشی است، آنها جوان و دونده می باشند و مقابل پرسپولیس به شکلی ظاهر می‌شوند که انگار نه برای سه امتیاز، بلکه برای ۶ امتیاز بازی می‌کنند. قطعا کار بسیار سختی پیش رو داریم. باید هوشیار و سختکوش بازی کنیم و به اندازه ۱۲۰ دقیقه بازی با ذوب آهن بدویم و با کسب سه امتیاز اجازه ندهیم تیم‌های بالاتر، فاصله خود را افزایش دهند.

قاضی دربارهٔ احتمال بازی کردن در مصاف با راه آهن گفت: دربارهٔ این بازی هیچ چیز معلوم نیست. همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد. اگر باشم سعی می‌کنم بهترین بازی خود را انجام بدهم./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.