نه فردیناند با تری دست داد و نه کاپیتان

به گزارش منابع خبری، تری که سال گذشته اظهارات نژادپرستانه ای را نسبت به فردیناند بیان کرده بود، در این مسابقه که دیشب برگزار شد با بی محلی کاپیتان تیم مقابل هم روبرو شد و ˈپارک جی سونگˈ نیز با او دست نداد.

ظاهرا آنتون فردیناند به خاطر اینکه تری از مجازات جدی فرار کرد و همچنان درمظان اتهام اتحادیه فوتبال انگلیس است، تصمیم گرفته خودش با تری نوعی برخورد مدنی را پیش بگیرد.

فردیناند با ˈاشلی کولˈ هم دست نداد. کول در دادگاه رسیدگی به اتهامات تری به عنوان شاهد حاضر شده بود.

تری از سوی دادگاه تبرئه شده است اما باید کمتر از ۱۰ روز دیگر در مقابل کمیته مستقل اتحادیه انگلیس متشکل از سه نفر، نسبت به این ماجرا پاسخگو باشد. این جلسه احتمالا دو تا سه روزبه طور خواهد انجامید.

نتیجه بررسی این کمیته ممکن است آینده تری در تیم ملی انگلیس را به خطر بیندازد.

اتحادیه انگلیس شاید برای صدور حکم دقیق تر از مکالمات ضبط شده تری و کول و همچنین مقامات باشگاه چلسی و همچنین پیام های متنی آنها استفاده کند.

تری پیش از این کاپیتانی تیم ملی انگلیس را از دست داده است. اتفاقی که موجب جدایی ˈفابیو کاپلوˈ از مربیگری این تیم شد.

اما ˈروی هاجسونˈ جانشین کاپلوابراز امیدواری کرده که تری هر چه زودتر از مشکلات خلاص شده و به حضور خود در تیم ملی ادامه بدهد.

تری اگر از سوی اتحادیه انگلیس گناهکار شناخته شود ممکن است به مجازات های متفاوتی از سه یا چهار جلسه محرومیت یا جریمه نقدی محکوم شود.

آنتون فردیناند و برادر بزرگترش ریو قول داده اند که دیگر هرگز با تری و کول دست ندهند اگرچه ریو دوستی نزدیکی با کول داشته است.

گفته می شود در صورتی که نتیجه بررسی اتحادیه برای آنتون راضی کننده نباشد، این بازیکن از تیم حقوقی خودش برای ارجاع شکایت به یک دادگاه عالی تر استفاده خواهد کرد.

ˈروبرتو دی ماتئوˈ سرمربی چلسی بعد از اتفاق شب گذشته گفت: ما تلاش خودمان را انجام دادیم و اگر بقیه جور دیگری فکر می کنند، مشکل خودشان است.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.