نوجوانان ایران نایب قهرمان شدند

جام جم آنلاین: تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در پایان رقابتهای وزنه برداری جام پادشاهی تایلند، با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم میزبان، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

تیم ایران با ۳ مدال طلای پیمان جان در آخرین روز رقابتهای جام پادشاهی صاحب ۱۸ مدال (۶ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۷ مدال برنز) و کسب ۵۱۹ امتیاز شد و بعد از تیم تایلند در مکان دوم قرار گرفت.

برای تیم نوجوانان ایران که با مربیگری جواد خوشدل و نظارت کوروش باقری در رقابت‌های بین المللی جام پادشاهی تایلند شرکت کرده بود در دسته ۶۲ کیلوگرم علی کردی یک مدال برنز، در دسته ۶۹ کیلوگرم رضا زارعی ۲ مدال برنز، در دسته ۷۷ کیلوگرم علی میری ۳ مدال طلا و رضا دهدار ۳ مدال نقره، در دسته ۸۵ کیلوگرم، امیر حسین فضلی ۳ مدال برنز، در دسته ۹۴ کیلوگرم علیرضا سلیمانی ۲ مدال نقره و یک مدال برنز و بالاخره در دسته ۱۰۵ کیلوگرم پیمان جان ۳ مدال طلا به دست آوردند.

درآخرین روز این رقابت‌ها، امروز پیمان جان، آخرین نماینده تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان با درخشش در دسته ۱۰۵ کیلوگرم هر ۳ مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

رقابتهای دسته ۱۰۵ کیلوگرم جام پادشاهی تایلند در حالی با حضور ۶ وزنه بردار برگزار شد که از همان ابتدا برتری نماینده ایران نسبت به سایر رقبا محسوس بود. پیمان جان در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرم، ۳۵ کیلوگرم بیشتر از وزنه بردار تایلندی که نزدیک ترین رقیب او به شمار می رفت را بالای سر برد و صاحب گردن آویز طلا شد.

وزنه بردار کشورمان در دوضرب هم صاحب مدال طلا شد هرچند که رقابت نزدیک تری با این تایلندی داشت. نماینده کشورمان پس از مهار وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی توسط حریفش، وزنه ۱۸۲ کیلویی را بالای سر برد و ضمن کسب مدال طلای این حرکت در مجموع نیز با حدنصاب ۳۳۷ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایستاد. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.