نوشاد اولین بازی المپیک خود را می برد!

نیما عالمیان گفت: فکر می کنم با توجه به قرعه نوشاد بازی اول خود در رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن را با برد آغاز کند.

برادر ملی پوش نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: نوشاد در بازی اول باید با برنده رقابت مایوسی اگینولگو که دارای رنکینگ ۱۲۲۱ و جوستین هان که دارای رنک ۳۸۶ است بازی کند که چون هر دوی آنها از نظر رنکینگ از نوشاد که در رتبه ۷۷ جهان قرار دارد پایین تر هستند شانس نوشاد برای شکست دادن آنها بسیار بالاست.

وی درباره اینکه نوشاد نتوانست با قرعه کشی در سید ۳۲ رقابتها قرار بگیرد و بدون بازی در مرحله مقدماتی مرحله دوم شد گفت: نوشاد در رنکینگ ۷۷ با بازیکنان کره شمالی و اکراین مشترک بود که شانس سید ۳۲ و بازی نکردن در دور اول به بازیکن کره شمالی افتاد فکر می کنم این شرایط برای نوشاد بهتر است چون می تواند بازی اول خود را در شرایط بهتری ببرد و در نتیجه اعتماد به نفس او بالا می رود.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بازی دوم برادرش در صورت برد در بازی اول را سخت دانست: نوشاد اگر بازی اول را ببرد مقابل تانگ پنگ از هنگ کنگ قرار خواهد گرفت که دارای رنکینگ ۳۱ است او بازیکن بسیار قدرتمندی است و شکست دادن او کار بسیار دشواری است نمی توانم پیش بینی کنم که چه پیش خواهد آمد و نوشاد چه کار خواهد کرد شاید بتواند او را هم ببرد ولی کار سختی است زیرا نحوه بک هندهای این حریف با سایرین فرق دارد.

نیما عالمیان در پایان برای نوشاد در المپیک ۲۰۱۲لندن آرزوی موفقیت کرد و گفت: من همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم امیدوارم بتواند یک برد در رقابتهای المپیک به دست آورد که همین یک برد در این پیکارها هم یک رکورد است و برایش افتخار بزرگی است، من همیشه اگر ببازد بیشتر از خودش ناراحت می شوم و برایم بسیار سخت است که باخت او را ببینم/ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.