نیاز مناطق زلزله زده به کانکس

جام جم آنلاین: معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه کانکس از نیازهای مناطق زلزله زده است، گفت: بارندگی‌ها در مناطق زلزله زده آذربایجان ادامه دارد ولی تاکنون سیلی گزارش نشده است.

حسن قدمی درباره اقداماتی که در مناطق زلزله زده با توجه به بارندگی‌های اخیر صورت گرفته است، گفت: سه تیم به همراه چند تن از معاونان سازمان مدیریت بحران کشور به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وقوع سیل در مناطق زلزله زده صحت ندارد، اظهارداشت: بارندگی‌هایی در این مناطق داشته‌ایم ولی تا کنون سیلی گزارش نشده است بلکه در صورت تشدید بارندگی‌ها امکان جاری شدن سیل در این مناطق وجود دارد.

قدمی با بیان اینکه با وضعیت موجود استقرار کانکس در مناطق زلزله زده باید زودتر انجام شود، افزود: در حال حاضر تعداد کانکس مورد نیاز در مناطق زلزله زده برآورد می‌شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره ساخت مسکن در مناطق زلزله زده، اظهارداشت: اقدامات خوبی در ساخت مسکن در این مناطق شده است و پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه مسوولیت ساخت خانه‌های آسیب دیده با بنیاد مسکن است، تصریح کرد: حدود ۴۶ روستا در مناطق زلزله زده به صورت کامل تخریب شده و تاکنون سه هزار و ۲۰۰ اسکلت خانه برپا شده، چهار هزار واحد پی‌کنی و فوندانسیون ۷۰۰ خانه ریخته شده است. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.