هاشمیان: برای آینده پایان فصل تصمیم می گیرم/مدیریت باشگاه امکانات مورد نیاز بازیکنان را فراهم کرده است

به گزارش ایرنا، وحید هاشمیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد و الشباب، گفت: شاید نتیجه دیدار با فولاد برای ما اهمیت نداشته باشد اما می خواهیم با روحیه خوب به مصاف الشباب برویم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه هستند، ادامه داد: در تمام دنیا تعدادی تیم مطرح وجود دارد و در کشور ماهم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی پا به لیگ می گذارند و زمانی که شانس خود را کم می بینند شاید بی انگیزه شوند و این ارتباطی به کاهش انگیزه بازیکنان ما ندارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اینکه گفته می شود فصل آینده در کادرفنی پرسپولیس حضور خواهد داشت، گفت: از این مساله بی خبرم و باید از فردی بپرسید که این گونه اخبار را منتشر می کند.

وی با اشاره به دیدار مقابل الشباب، تصریح کرد: دیدار بسیار سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما شانس زیادی برای سرگروه شدن داریم و باید از این شانس خود استفاده کنیم.

وی با تمجید از مدیریت رویانیان، اظهار داشت: او از روزی که به باشگاه آمده است زحمات زیادی کشیده و امکانات مورد نیاز ما را فراهم ساخته است.

هاشمیان گفت: در ایران باید بحث باشگاه را از تیم جدا کنیم زیرا در تیم ما باشگاه عملکرد خوبی داشته و ما تیم مشکلاتی داریم که باید برطرف شود.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ آلمان در خصوص اینکه برای فصل آینده چه برنامه ای دارد، خاطرنشان کرد: در این مورد پایان فصل تصمیم خواهم گرفت اما فکر می کنم از لحاظ بدنی آماده هستم و می توانم فوتبال بازی کنم.

۹۱۱۸**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۷۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.