پیروزی پرسپولیس با درخشش کریمی

جام جم آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش علی کریمی در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل تیم فولاد خوزستان به برتری دو بریک رسید تا فصل شکست های کابوس وار خود را به پایان برساند.

این دیدار عصر امروز جمعه در ورزشگاه «الغدیر» اهواز برگزار شد و ابتدا «طالب ریکانی» در دقیقه هشت، تیم فولاد خوزستان را از پرسپولیس پیش انداخت.

در دقیقه ۲۲، ضربه ایستگاهی زیبای جواد کاظمیان به دیرک دروازه تیم فولاد خوزستان برخورد کرد تا بازیکنان پرسپولیس نتوانند به گل تساوی برسند و نیمه نخست را با شکست به رختکن بروند.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم و پس از ورود علی کریمی نیمکت نشین به زمین، تلاش فراوانی برای جلوگیری از چهارمین شکست متوالی سرخ پوشان انجام دادند تا اینکه کریمی در دقیقه ۵۵ موفق شد گل تساوی پرسپولیس را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۷۰ نیز وحید هاشمیان با پاس زیبای علی کریمی در محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان، دومین گل سرخ پوشان پایتخت را به ثمر رساند تا فصل کابوس وار پرسپولیس با درخشش علی کریمی و گلزنی وحید هاشمیان به پایان برسد.

قضاوت این مسابقه برعهده «محمدرضا اکبریان» با کمک های «غلام آموزگار» و «علیرضا ایلدروم» بود.

هدایت تیم فوتبال پرسپولیس دراین دیدار، در غیاب مصطفی دنیزلی که به ترکیه سفر کرده است، بر عهده محسن آشوری بود.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری مقابل فولاد خوزستان ۴۲ امتیازی شد و به مکان یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد و تیم فولاد خوزستان با ۴۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

درپایان این مسابقه تماشاگران اهوازی شعارهایی علیه مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد سر دادند.

جلالی پیش از این گفته بود که فصل آینده با تیم فولاد خوزستان نخواهد بود.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.