حسین فرکی : قول مقام بالا را نداده ام

حسین فرکی به ایرنا اظهار کرد : این اصول کار من در هدایت یک تیم می باشد که قول مقام به کسی نمی دهم، زیرا ورزش بخصوص فوتبال غیرقابل پیش بینی است ، اما نهایت تلاش وکوشش خودرا بکارخواهم برد تا تیمی که درآن کار می کنم در رده بالا قرار گیرد.

وی باشگاه فولاد خوزستان رابا امکانات وجوانان دارای پتانسیل بالا توصیف کرد وگفت : این دو مساله به کادر فنی امکان می دهد با شوق و ذوق فراوان کارخود را دنبال کند.

فرکی به بازیکنان جدید جذب شده تیم فوتبال فولاد خوزستان اشاره کرد وگفت : تمام بازیکنانی را که جذب کرده ایم چه داخلی وچه خارجی با نظر خود من بوده است .

وی با بیان اینکه نیاز به جذب یک یا دو بازیکن دیگردارد، افزود : بازیکنان جذب شده به شکلی می باشند که تیم فوتبال فولاد خوزستان درسه جناح ازقدرت خوبی برخوردار باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به نخستین اردوی این تیم که به مدت ۱۰روز درکردان کرج برگزارشد، اظهارداشت: درکرج اردوی خوبی برگزار کردیم،بطوری که توانستیم تا اندازه ای بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که درحال حاضر دراردوی بروجرد بسرمی برد، تاکنون دو بازیکن برزیلی وپنج بازیکن لیگ برتری راجذب کرده است .

تیم فوتبال فولاد خوزستان درنخستین هفته ازدوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران با تیم داماش گیلان بازی خواهد داشت .

۶۳۹/۶۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۹۸۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.