فرکی: فولاد خوزستان شایسته شکست نبود

به گزارش ایرنا، ‘حسین فرکی’ که در خاتمه بازی تیمش در برابر تیم سپاهان اصفهان در شهر اهواز با خبرنگاران مصاحبه می کرد، گفت: واقعیت این است که ما شایسته این شکست نبودیم زیرا به شرایط تیمی خودمان باختیم.

وی اضافه کرد: در حالی که بازی و توپ در دست تیم ما بود، برخلاف جریان بازی گل خوردیم که متعاقب آن، دومین گل را هم دریافت کردیم که این مساله باعث بوجود آمدن استرس در میان بازیکنان تیم فولاد خوزستان شد.

فرکی با تبریک این پیروزی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در اواخر نیمه نخست، بازیکنان ما موفق شدند یکی از دو گل خورده را جبران کرده و به بازی برگردند.

وی افزود: در نیمه دوم، تیم ما شروع خوبی داشت به طوری که توپ و زمین را در اختیار داشتیم اما تیم سپاهان اصفهان با روی آوری به ضدحمله موفق شد سومین گل خود را هم به ثمر برساند که این گل باعث شد بازیکنان ما سازماندهی خود را از دست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با پذیرفتن مسوولیت این شکست اظهار داشت: من از هواداران این تیم تقاضا دارم صبر داشته باشند زیرا تازه ما در ابتدای لیگ برتر هستیم و زمان برای جبران این شکست وجود دارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، چهارشنبه شب در دومین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در شهر اهواز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۳۷۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.