هدایتی دو میلیارد را قبل از بازی پرداخت می کند

طبق توافقات انجام شده، بین حسینی هدایتی و مسئولین نیروی دریایی ۲ میلیارد تومان از بدهی های این تیم باید توسط مالک جدید تیم ملوان پرداخت شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  بعداز واگذاری ۷۰ درصد از امتیاز تیم ملوان به هدایتی مقرر شد وی ۲ میلیارد تومان از بدهی های این تیم را پرداخت کند به این ترتیب بازیکنان تیم ملوان برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ دوازدهم قبل از شروع پول می گیرند طبق وعده مسولان این باشگاه بازینکان قبل از بازی این هفته مقابل درود بخشی از مطالبات فصل قبل و بخشی از قرار داد سال جدید را دریافت خواهند کرد.

 *بازیکن فرانسوی ملوان از فرودگاه باز گردانده شد

 بازیکن فرانسوی مورد نظر باشگاه ملوان که قرار بود پس از حضور در تمرینات این تیم با نظر سرمربی ملوان به جمع ملوانان بپیوندد ،‌پس از ورود به کشور به علت اشکال در روادید به فرانسه باز گردانده شد این بازیکن حتی فرصت خروج از فرودگاه را هم پیدا نکرد با این حال به نظر می رسد وی پس از برطرف شدن مشکل ویزا به ایران و به تمرینات ملوان برگردد.
ملوان در حال حاضر دو جای خالی دارد و در پی جذب مهاجم و هافبک است با این حال مسئولان این تیم در تلاشند بار دیگر این فرانسوی را به تمرینات ملوان بیاورند تا  درصورت رضایت فرهاد پور غلامی او را جذب کنند.
 گفتنی است:  تیم ملوان در فصل جدید با توجه به حضور هدایتی خرید های خوبی داشته است و برخی ستاره ها را با این جمع اضافه کرد از این رو پور غلامی قصد دارد با جذب چند بازیکن خارجی خوب تیمی حرفه ای روانه مسابقات کند../ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.