هزینه تماس تلفنی با خطوط اشغال باید دریافت شود

۰۷خردادماه،

سید محمد غرضی صبح امروز در بخشی از نشست خبری خود که با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: ۷ هزار مگاوات برق داشتیم اما این میزان الان به ۷۰ هزار مگاوات افزایش یافته، مشترک تلفن ما یک ملیون هم نبود اما الان به ۱۵۰ میلیون رسیده است.

غرضی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما یک طرحی را در زمان وزارت به مجلس دادید مبنی بر اینکه اگر فردی تماس تلفنی برقرار کند و خط مقابل اشغال باشد باید هزینه کند چه نظری در این مورد دارید؟، گفت: شما باید بین دو تا پول تفاوت بگذارید یک پول ناشی از مالیات و دیگری پول بابت خدمات که اشخاص پرداخت می کنند. من کاری که کرده ام این بود به هر کس خدمت رساندم هزینه اش را از همان شخص گرفتم این تولید است، ضد تورم.
 
وی ادامه داد: پولی که متعلق به دولت است مال عامه مردم است. امروز در دنیا می گویند مالیات باید هزینه توسعه شود نباید هزینه اشخاص و گروه های اختصاصی شود. در دوره های قبل پول دولت هزینه اختصاصی شده است. وقتی فردی موبایلش در جیب است و می خواهد با آمریکا صحبت کند باید هزینه این مکالمه را خود آن فرد پرداخت کند.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم افزود: شبکه مخابرات متعلق به مردم است حالا وقتی یک نفر از آن استفاده می کند و حتی اگر خط اشغال باشد، از شبکه عمومی استفاده کرده است لذا باید بابت این کار و استفاده از خدمات هزینه پرداخت کند که البته این طرح را مجلس تصویب نکرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.