هشدار وسترن دیجیتال دربارهٔ پاک شدن داده ها از روی هاردهای اکسترنال با اتصال به ماوریکس

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

NewImageنارنجی به نقل از macrumors نوشت: شرکت وسترن دیحیتال به مشتریان خود ایمیل زده و دربارهٔ احتمال پاک شدن داده های ذخیره شده روی هاردهای اکسترنالش که به دستگاه های دارنده OS X Mavericks وصل می شوند، اخطار داده.
 
در این ایمیل وسترن دیجیتال چنین نوشته: «گزارش هایی دربارهٔ پاک شدند داده ها از روی هاردهای اکسترنال ما، بعد از به روز رسانی مک به او اس ۱۰ ماوریکس دریافت شده. در حال بررسی آنها هستیم. فعلا یک ارتباط احتمالی، می تواند نقص نرم افزارهای مدیریت هارد ما یعنی WD Drive Manager ،WD Raid Manager و WD SmartWare باشد.
 
تا تکمیل شدن بررسی ها و یافتن سبب اصلی مشکل بهتر است این نرم افزارهای کاربردی را پاک کرده یا اصلا به ماوریکس مهاجرت نکنید. اگر قبلا آپدیت ماوریکس را نصب کرده اید، بهترین راه حذف ۳ نرم افزار یاد شده است.
 
اینها نرم افزارهای تازهی نیستند و سال ها است که با محصولات وسترن دیجیتال ارائه می شوند ولی تنها برای حفظ جانب احتیاط آنها را از پایگاه اینترنتی خود حذف کرده ایم تا سبب اصلی مشخص شود.»
بیشتر شکایت های کاربران مربوط به هاردهای اکسترنال وسترن دیجیتال است ولی این شرکت می گوید که هاردهای دیگر نیز ممکن است با مشکل مشابهی مواجه شوند. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.