همراه با سیدالشهدا (از مدینه تا کربلا) با امکان دانلود در سایت رادیو قرآن

۳۰ آبان ،

مجموعه توضیحات واقعه کربلا و اهداف امام حسین (ع) در این قیام را با دانلود پاورپوینتی با عنوان حجاز تا کربلا از پایگاه اینترنتی رادیو قرآن ببینید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ امکان دانلود  پاورپوینت “از حجاز تا کربلا” به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش در سایت رادیو قرآن فراهم شده است.
بنابراین گزارش؛ با دانلود پاورپوینت “حجاز تا کربلا”  همراه با سیدالشهدا از مدینه تا کربلا وقایع روزانه ای که برای این امام مظلوم و معصوم شیعیان، نوه رسول خدا (ص) اتفاق افتاده و پیام حضرت در آن زمان را ملاحظه کنید.
لازم به ذکر است؛ در این پاورپوینت فلسفه قیام ابی عبدالله الحسین (ع) را در سخنان آن حضرت، در آغاز حرکت از مدینه و موضع‌گیری‌های ایشان در برابر حوادثی که در منزلگاه‌های میان راه روی داده است، می‌توان یافت.
همچنین؛ در این مجموعه سعی شده است ضمن آگاهی از نام منزلگاه‌ها و مسیر تقریبی حرکت امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا، با اهداف و دیدگاه‌های آن حضرت آشنا شده و مختصری از وضعیت سیاسی و اجتماعی آن عصر بیان شود.
گفتنی است؛علاقمندان می توانند برای دانلود این مجموعه به آدرس http://radioquran.ir/مراجعه کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.