همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه(س):مربیان حلقه های صالحین ناحیه امام حسین(ع) قم گردهم آمدند

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۳۰:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – اولین نشست ماهیانه اخلاقی بصیرتی شجره طیبه صالحین ناحیه امام حسین(ع) قم تحت عنوان هئیت عاشقان ولایت در مسجد امیر المومنین(ع) برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این نشست که همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) و با حضور فرماندهان و نیز مربیان نظام تربیتی بسیج برگزار گردید، سرگروه مربیان حلقه های معرفتی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی به اهمیت استفاده از ابزار تفکر و نعمت های خداوند برای حرکت در مسیر الهی پرداخت.
حجت الاسلام سعیدی همچنین افزود: اگر انسان فکرش را به کار بیندازد و گوش شنوایی داشته باشد یقیناً از هدایت خدا خارج نخواهد شد.
وی در ادامه به ارائه بحث هایی در ارتباط با اهمیت فعالیت در حلقه های معرفتی صالحین بسیج پرداخت و پاسخگویی به شبهات دینی را یکی از مهمترین دستاوردهای نظام تربیتی بسیج در حلقه های معرفتی ذکر کرد و گفت: شاید شما در دبیرستان و دانشگاه نتوانید پاسخ بعضی سوالات را بیابید؛ اما بسیج بهترین محل برای دریافت پاسخ سوالات است.
وی ادامه داد: اولین قدم شما در امر تربیت، حضور در بسیج است، اما باید با دلیل و انگیزه قوی وارد شده باشید. در غیر اینصورت اگر از دلیل انباشته نباشید، به راحتی از این مجموعه تربیتی و انقلابی خارج می شوید.
وی در پایان با ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) به شرح ابعاد مبارزه ایشان در دفاع از حریم ولایت پرداخت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۳۰۱۶۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.