همسویی ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر

۳۰م دیماه ،

وزیر کشور در دیدار با همتای روس خود گفت: جمهوری اسلامی ایران و روسیه در مبارزه با پدیده تروریسم بین‌المللی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و بسیاری از مسائل دیگر با هم همسو می باشند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور مصطفی محمدنجار وزیر کشور صبح امروز(شنبه) در دیدار با “کولوکولتسف” وزیر کشور روسیه و هیئت همراه وی از اتخاذ مواضع مقامات روسیه در مخالفت با تحریم‌های آمریکا و به رسمیت شناختن حق ایران از انرژی هسته‌ای ابراز خرسندی کرد.

در این ملاقات همچنین وزیر کشور روسیه اظهار داشت: اولین اولویت که می‌تواند به تحرک روبه جلو در توسعه همکاریهای ایران و روسیه کمک کند ایجاد اتحادیه‌های قانونی است. در حال حاضر دو وزارتخانه همکاریهای چند بعدی در زمینه‌های مختلف دارند و در صورت امضاء موافقتنامه ادامه این همکاریها سامان می‌یابد.

کولوکولتسف خاطرنشان کرد: همکاران ما امروز آمادگی دارند تا سندی در این زمینه آماده کنند تا به اتکا به آن رو به جلو حرکت کنیم.

وزیر کشور روسیه افزود: ایران و روسیه دارای تهدیدها و چالشهای مشترکی می باشند و جرائم امروزی نیاز به عکس‌العملهای امروزی دارد بخصوص در بحث مبارزه با مواد مخدر، قاچاق انسان و تروریسم و تجربه ثابت کرده است تشریک مساعی در مبارزه با این پدیده‌ها با موفقیت بیتشری همراه خواهد بود.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.