همکاری جدی وزارت کشور و صداوسیما در راستای مبارزه با مواد مخدر

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رحمانی‌فضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

وزیر کشور گفت: سازمان صدا و سیما در حوزه اجتماعی به خصوص مبارزه با مواد مخدر نقش پررنگی را ایفا می‌کند از این رو به طور حتم وزارت کشور درباره این مقوله با رسانه ملی همکاری جدی را صورت خواهد داد.

“عبدالرضا رحمانی‌فضلی” وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره ماحصل جلسات وزارت کشور پیرامون مواد مخدر گفت: این وزارتخانه درصدد است از همه ظرفیت‌های اجتماعی و حوزه‌هایی که با افکار عمومی سر و کار دارند استفاده و مقوله مواد مخدر را حل کند.  
 
وی افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور جلسات متعددی را با هنرمندان، خبرنگاران و مدیران رسانه‌ ترتیب داده و درصدد است جلساتی را با روحانیون و ورزشکاران پیرامون مبارزه با مواد مخدر برگزار کند.  
 
وزیر کشور اظهار داشت: بر این باوریم که آگاه سازی، مسئولیت‌پذیری و توجه به روش‌های مربوط به حوزه‌ اعتیاد از مهمترین گام‌هایی است که می‌تواند در حل این مشکل در کشورمان تاثیرگذار باشد.  
 
رحمانی فضلی تاکید کرد: ما از دوستان‌مان در حوزه‌های مختلف توقع داریم در جهت درمان، پیشگیری و کمک به کسانی که اعتیاد را ترک کرده‌اند وارد عمل شده و برنامه‌های جدی را در این زمینه ارائه دهند.  
 
وی با بیان اینکه وزارت کشور درباره موضوع اعتیاد گام به گام به جلو می‌رود، خاطرنشان کرد: مباحث و موضوعات اجتماعی و فرهنگی زمانبر هستند، لذا انتظار است آگاهی‌های لازم درباره این حوزه به خوبی در میان عموم جامعه به خصوص جوانان ارائه شود.  
 
وزیر کشور در پایان تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم در حوزه اجتماعی به خصوص مبارزه با مواد مخدر صداوسیما نقش پررنگی را ایفا می‌کند از این رو به طورحتم وزارت کشور درباره این مقوله با رسانه ملی همکاری جدی را صورت خواهد داد.
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.