هنگام سرقت تلفن همراه چه باید کرد؟

۹ م دیماه ،

وجود اطلاعاتی نظیر شماره حساب‌های بانکی، اطلاعات شخصی و عکس‌های خصوصی می‌تواند مالک تلفن همراه را با دردسرهایی مواجه کند.

ممتازنیوز: تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر تلفن همراه هوشمندتان مفقود شد، چکار کنید؟

دزدیده شدن تلفن‌های همراه هوشمند علاوه بر ضرر مالی می‌تواند زیان‌های دیگری نیز برای مالکان آنها به همراه داشته باشد.

یکی از مهمترین موضوعات هنگام مفقود شدن تلفن همراه اطلاعاتی است که در آن وجود دارد و با ورود تلفن‌های همراه هوشمند میزان اطلاعاتی که اشخاص برروی تلفن‌های خود ذخیره می‌کنند افزایش چشمگیری داشته است.

وجود اطلاعاتی نظیر شماره حساب‌های بانکی، اطلاعات شخصی و عکس‌های خصوصی می‌تواند مالک تلفن همراه را با دردسرهایی مواجه کند.

در این راستا مدیر یک شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه با اشاره به نرم‌افزارهای موجود برای کمک به مالباختگان گفت: نرم‌افزارهای رایگانی وجود دارند که هم برروی تلفن‌های همراه اپل و هم برروی تلفن‌های همراه اندرویدی قابل اجرا بوده و این امکان را فراهم می‌کنند تا مکان تلفن همراه مفقود شده را به اطلاع مالک آن برسانند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری آسیا وان، وی تصریح کرد: به دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند پیشنهاد می‌شود تا نرم‌افزارهای پولی را برروی تلفن خود نصب کنند که این نرم‌افزارها مالک تلفن را قادر می‌سازد تا پس از مفقود شدن تلفن از راه دور اطلاعات موجود برروی آن را پاک کند. 


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.