هوشمندانه از تحریم عبور می‌کنیم

جام جم آنلاین: وزیر نفت گفت: تحریم نفتی ایران به عنوان آخرین حربه دشمن به طور قطع آنان را ناامید خواهد کرد و دیری نخواهد پایید که این حربه ناکارآمد خواهد شد.با قدرت و هوشمندانه از تحریم عبورمی کنیم.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل ازشبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، رستم قاسمی با بیان این که این روزها ایام پرمشغله ای برای صنعت نفت کشور به حساب می آید، افزود: دشمنان برای این که بتوانند حکومتی یکپارچه داشته باشند، در تلاشند همه کشورها را زیر چتر مدیریتی خود داشته باشند.

این عضو کابینه دولت دهم ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان یک کشور بزرگ از نظر آمار جمیعتی، موقعیت ژئوپولیتیک و دارا بودن منابع مختلف هیدروکربوری، معدنی، کانی، همچنین مرز مشترک با ۱۵ کشور در منطقه و جهان، دارای موقعیتی منحصر به فرد است.

وی به تحریم کشور در سال های اخیر اشاره و تصریح کرد: این تحریم ها بیشتر ماهیت اقتصادی برای انتقال فشار به مردم دارند و دشمن قطعا به این نتیجه رسیده است که برخورد فیزیکی با جمهوری اسلامی نتیجه ای برای آنها نخواهد داشت.

قاسمی تصریح کرد: ما کارکنان صنعت نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی هستیم و مردم از ما به عنوان سربازان پیشرو خط مقدم جهاد اقتصادی انتظار دارند خاکریزها مستحکم و خوب نگهداری شوند از این رو ترس و ناتوانی جزء ما نیست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.