هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات صنعت نیست

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۵:۲۲:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- جهانبخش امینی با اشاره به اینکه بی توجهی به صنعت موجب شده تا صنایع و کارگاه های کوچک روبه تعطیلی روند، گفت: بی توجهی به صنعت در سال های اخیر موجب شده تا کارگاه ها و صنایع کوچک روبه تعطیلی رفته و یا تعدیل نیرو کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم  افزود: در صورتی که به بخش صنعت، توجه شایسته‌ ‌ای نشود، کارگاه‌های صنعتی یا با تعطیلی روبه‌رو می‌شوند و یا دست به تعدیل گسترده در نیروهای خود خواهند زد که این موضوع آسیب جدی‌ به کشور وارد خواهد کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم  شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون با آن روبه‌رو هستیم، بی توجهی به مشکلات صنعتگران است که متأسفانه این مشکل هر روز بیشتر از گذشته در حال آشکار شدن بوده و باید به آن رسیدگی شود.
امینی با اشاره به نوسانات شدید در بازار ارز افزود: با گران شدن دلار و ارز، سرمایه در گردش قفل شد و همین لطمات جبران ناپذیری به صنعت کشور وارد می‌آورد، چرا که صنعتگران مجبور شدند دلار و ارزهای دیگر را برای واردات برخی مواد اولیه گران بخرند و با پایین آمدن احتمالی نرخ انواع ارز در بازار، مجبورند کالای تولیدی خود را با بهای پایین‌تر از حد انتظار به بازار عرضه کنند که این موضوع باعث ضرر و زیان واحدهای صنعتی خواهد شد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم در پایان یادآور شد: بهترین راهکار در اوضاع کنونی، توجه به صنعت کشور و ارایه تسهیلات به صنعتگران است و همچنین توجه به سرمایه در گردش در صنعت که این روزها متأسفانه به فراموشی سپرده شده و هیچ مسئولی هم پاسخگوی مشکلات حوزه صنعت نیست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۷۲۲۳۴۴۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.