هیچ گنبد آهنینی در برابر نیروی‌های مسلح ایران تاب مقاومت ندارد

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

تهدیدات رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب عملیات روانی تلقی نمود سبب آن هم این است که اسرائیلی‌های غاصب توانمندی برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با نفوذ پهپاد حزب الله iبه آسمان فلسطین اشغالی و گذشتن از گنبد آهنین اسرائیل، گفت: هیچ گنبد آهنینی در جهان وجود ندارد که نتوانیم از آن عبور کنیم.
 
به گزارش انتخاب ، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با تحولات سوریه و آینده درگیری‌های این کشور، گفت: سوریه در مرز موفقیت‌های روزافزون مقاومت است و از یک طرف موضوع سوریه همانطور که بارها جمهوری اسلامی ایران هم عنوان نمود راه حل نظامی ندارد و از طرف دیگر iبه لحاظ نظامی دولت سوریه و جبهه مقاومت دست برتر را دارد.

وی افزود: متاسفانه دشمنان ملت و دولت سوریه و دشمنان مقاومت نمی‌خواهند آرامش در این منطقه حاکم باشد و لذا ملاحظه می‌کنیم با هر شکلی که بتوانند سعی می‌کنند فرصت مصالحه را از کسانی که iبه دنبال برقراری صلح و آرامش می باشند، بگیرند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با نفوذ پهپاد حزب الله iبه آسمان فلسطینی اشغالی و گذشتن از گنبد آهنین اسرائیل، تاکید نمود: هیچ گنبد آهنینی در جهان وجود ندارد که نتوانیم از آن عبور کنیم. آنچه راجع iبه این گنبد گفته می‌شود بیشتر در حد شعار و عملیات روانی است. تلاش‌های اطلاعاتی ایران نسبت iبه دشمن روز iبه روز در یک حالت رو iبه جلو قرار دارد و در این زمینه خوشبختانه اطلاعات نظامی ما اطلاعات قابل توجهی است.

جزایری در پاسخ iبه این سؤال که ایران چطور پاسخ تهدیدات اسرائیل را می‌دهد، بیان داشت: تهدیدات رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب عملیات روانی تلقی نمود سبب آن هم این است که اسرائیلی‌های غاصب توانمندی برخورد نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند. اشغالگران در یک سرزمین تنگ و محدود قرار دارند و آسیب پذیری‌های بسیار جدی دارند و هرگونه اشتباهی که توسط صهیونیست‌ها صورت بگیرد ممکن است iبه نابودی کل اشغالگران بیانجامد، iبه نظر من غاصبان قدس بیش از دیگران iبه این نکته واقف‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره iبه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت بین قوا، اظهار داشت: امیدواریم از این iبه بعد iبه این موضوع توجه بیشتری شود. مردم ایران حقیقتا iبه دنبال این وحدت می باشند و بیش از مسئولین و سران قوا iبه این نکته توجه دارند. رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش اساسی داشته باشند،از یک طرف از ورود و بروز خبرها و گزارشات تنش زا جلوگیری و از طرف دیگر iبه همدلی و همکاری و وحدت تشویق نمایند. اما اگر کسی اصرار بر وحدت شکنی داشته باشد باید در برابر پیش گاه رهبری و مردم افشا شود.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.