واگذاری امور زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی به کمیته امداد تکذیب شد

۲۲ آبان ،

106-17.jpg

در حالی که معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از توافق اولیه برای واگذاری امور مربوط به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی به کمیته امداد (ره) خبر داده بود، رییس سازمان بهزیستی با تکذیب این خبر گفت: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی باقی می‌مانند.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاکید کرد: تولیت زنان سرپرست خانوار جزو وظایف ذاتی سازمان بهزیستی است و این سازمان از این وظیفه خود عدول نخواهد کرد.

وی افزود: مسئولان کمیته امداد پیشنهاد داده بودند تا معلولان تحت پوشش این ارگان به سازمان بهزیستی و در عوض رسیدگی به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی نیز به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شود اما سازمان بهزیستی تنها با واگذاری تولیت معلولان تحت پوشش کمیته امداد به سازمان بهزیستی موافقت کرد چرا که نگهداری از معلولان جزو وظایف ذاتی سازمان بهزیستی است و همواره از این امر استقبال می‌کند.

رییس سازمان بهزیستی در ادامه با اشاره به بیمه اجتماعی ۵۵ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در سال قبل گفت: ‌۶۵ هزار زن سرپرست خانوار دیگر نیز امسال بیمه می‌شوند.

به گزارش تفسیری ایسنا، این در حالی است که در مجموع ۱۳۵ هزار زن سرپرست خانوار، تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.