واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی کلید خورد

۱۸م آذر ،

13-316.jpg

مقدمات و شرایط واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی طی جلسه‌ای، امروز در سازمان خصوصی سازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا؛ با حضور محمدرحیم احمدوند، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، اعضای هیات عامل و مدیران و کارشناسان سهام عدالت این سازمان مقدمات واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ پس از راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت نام کارگران فصلی و ساختمانی در سال ۸۹، بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند که در نهایت از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت سهام عدالت شناخته شدند.

بر این اساس با در نظر گرفتن میانگین ۳٫۵ نفر برای هر خانوار، حدود ۷ تا ۸ میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی شناخته می شوند که با افزایش دهک های سهام عدالت از ۶ به ۷ دهک امکان واگذاری سهام عدالت به این مشمولین فراهم خواهد شد.

افزون بر این، در جلسه امروز مقرر گردید پس از انجام مقدمات لازم، فرآیند چاپ و توزیع فرم های شناسایی سهام عدالت برای کلیه کارگران فصلی و ساختمانی سراسر کشور به ترتیب از استانهایی با فراوانی کمتر از جمله ایلام، خراسان جنوبی و شمالی از نیمه دوم آذرماه سالجاری آغاز شود.

این گزارش می افزاید: در راستای تصمیمات شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی آن دسته از مشمولین سهام عدالت که برگه دعوت نامه ثبت نام در شرکت های تعاونی شهرستانی سهام عدالت را دریافت کرده‌اند ولی تاکنون موفق به ثبت نام نهایی در شرکتهای مذکور نگردیده اند تا پایان آذرماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

بدیهی است عدم اقدام مشمولین برای ثبت نام در تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت تا پایان ماه جاری مقرر به منزله انصراف از دریافت سهام عدالت قلمداد می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.