واگذاری پایش سند هوافضا به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر،‌ دکتر منصور کبگانبان قائم‌مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور دراین باره افزود: خوشبختانه سند جامع هوافضا در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به تصویب نهایی رسید و گزارشی از این اقدام در جلسه قبل شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.

قائم‌مقام ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور افزود: رئیس‌جمهور، پس از ارائه گزارش نهایی سند هوافضا ضمن تشکر از دست‌اندرکاران تهیه این سند بر انجام اقدامات لازم برای پیشبرد آن تا مرحله ابلاغ تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه گذشته ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور مقرر شد که شاخص‌هایی که در این سند باید نظارت و پایش شوند و مجموعه‌هایی که این نظارت را برعهده داشته باشند مشخص شوند.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد سازوکاری برای یکپارچه شدن این نظارت و شاخص‌ها طراحی شود و با تصویب آن در ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، پایش این سند به عهده معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری سپرده شود.

دکتر کبگانیان گفت: در تدوین و تصویب این سند، شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان فضایی و سازمان هواپیمایی کشور و سازمان هوایی ایران مهم‌ترین نقش را ایفا کردند.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد نظارت کلان اجرایی سند هوافضای کشور به عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور قرار گیرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.