وزیر اطلاع‌ رسانی سوریه: جنگ در سوریه تبدیل به جنگ علیه القاعده شده است

۰۶م آذر ،

sana-36.jpg

وزیر اطلاع رسانی سوریه خاطرنشان کرد: جنگ در سوریه تبدیل به جنگ علیه القاعده شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه در دیدار با جمعی از سران این کشور تاکید کرد: جنگ امروز در سوریه جنگ دولت و حامیان آن با القاعده و ائتلاف مخالفانی است که اخیرا در دوحه شکل گرفت. آنها نماینده رهبران سیاسی گروه اخوان المسلمین می باشند که برای بازگرداندن تاریخ سیاه خود به سوریه تلاش می‌کنند.

الزعبی گفت: ما به هیچ وجه مخالف حضور مخالفان در رسانه‌های رسمی نیستیم به شرطی که این حضور به تمامیت ارضی سوریه که در پرچم، سرود ملی و ارتش و ریاست جمهوری این کشور نمود پیدا می‌کند، ضربه‌ای نزند و در صورتی که عکس این مساله اتفاق بیفتد باید با جرأت و صراحت آن را بررسی کرد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه همچنین تاکید کرد: وظیفه خبرنگاران در حقیقت انتقال تصویر کامل و درست از حوادثی است که واقعا اتفاق می‌افتد و من از همه کارمندان عرصه رسانه‌ می‌خواهم که به موضوعاتی بپردازند که برای شهروندان اهمیت دارد و برای بهبود عملکرد دولت و برای تغییر مواضع خود وارد عمل شوند چرا که هر گونه موفقیتی برای دولت سوریه در حقیقت با تلاش دسته جمعی و اراده جمعی برای تغییر صورت خواهد گرفت.

وی گفت: بخش رسانه بیشترین تاثیر را در ایجاد افکار عمومی دارد لذا باید در این زمینه تلاش کند.

الزعبی همچنین از تلاش خبرگزاری سوریه و اعضای این خبرگزاری برای ارسال خبرها واقعی از اوضاع سوریه به کشورهای خارجی تشکر کرد.

الزعبی همچنین پیشتر ائتلاف مخالفان سوریه را که اخیرا در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، هذیانی سیاسی توصیف کرده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.