وزیر ورزش: برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اقدامات لازم را انجام می‌دهیم

۷فروردین ۱۳،

vahid sohrabi (5 of 14).jpg

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو و نامگذاری سال ۹۲ از سوی ایشان، با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، اظهار داشت: فرمایشات و تاکیدات ایشان باید با تلاش آحاد جامعه محقق شود و در سال ۹۲ شاهد حماسه اقتصادی و سیاسی در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد عباسی با اشاره به جوان بودن جمعیت کشور و توانایی‌هایی که جوانان از آن برخوردار می باشند، گفت: این امر سبب می‌شود که از سوی جوانان به همراه دیگر آحاد ملت، شاهد حماسه مهمی مانند حماسه سیاسی که مصداق آن در جریان انتخابات ریاست جمهوری است، باشیم.

وی گفت: امیدواریم که ملت با یک روحیه شاداب، حماسه اقتصادی را در کشور رقم بزند و کشور با اقتدار و عزت، همچنان به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

عباسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به کجا رسید؟ گفت: شرکت‌های دولتی در جهت واگذاری بنا به قانون به سازمان‌ خصوصی‌سازی سپرده شده است و در اواخر سال ۹۱، سازمان خصوصی‌سازی نشستی با این شرکت‌ها داشته و این مسئله را بررسی کرده و ماحصل آن، این بوده که شرایطی فراهم شود که این شرکت‌ها واگذار شوند و وزارت ورزش نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.