وعده تکمیل مساکن مهر پردیس تا پایان امسال

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: حدود ۲۹ هزار واحد مسکن مهر پردیس هنوز تکمیل نشده که تا پایان سال جاری حتما به اتمام می‌رسد و به متقاضیان تحویل می‌شود.

وعده تکمیل مساکن مهر پردیس تا پایان امسال

به گزارش ممتاز نیوز، خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: اولویت ما  تحویل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر است. از ۸۴ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تا کنون ۵۵ هزار واحد تحویل شده و مردم به تدریج در حال سکونت هستند، ۲۹ هزار واحد نیز باقی مانده که قطعا تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های مسکونی در فازهای ۵، ۸ و ۹ در حال اجرا است. فعالیت‌ها در فازهای مذکور طی هفته‌های اخیر تسریع شده و انشاءالله تا هفته دولت افتتاحات قابل توجهی را خواهیم داشت.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره نواقص احتمالی واحدهای تحویلی گفت: واحدهای مسکن مهر را بر اساس چک لیست تحویل می‌دهیم و هرکدام دارای ایراداتی بود صد در صد موظف به رفع نواقص هستیم.

محبت‌خواه هم‌چنین با اشاره به اجرای ۲۰۴۳ واحد مسکن ملی در پردیس گفت: این  پروژه حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که درخصوص آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی مقداری دچار مشکل شده است.

وی درخصوص پروژه مترو تهران ـ پردیس نیز بیان کرد: قراردادی که قبلا درباره مترو پردیس منعقد شده باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا ببینیم مشکل کار چیست و پس از بررسی شرایط درباره آن تصمیم می‌گیریم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به گشت شناسایی املاک خالی از سکنه در پردیس گفت: طرح شناسایی خانه‌های خالی و هم‌چنین برخورد با مشاوران  املاک فاقد مجوز و متخلف کماکان در حال پیگیری است. پس از مشخص  شدن وضعیت خانه‌های خالی، آمار آن توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.