ولایتمداری و دین‌مداری اولویت‌های مهم رئیس‌جمهور آتی باشد

۱۵خردادماه،

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه تهران، گفت: دو شاخصه ولایتمداری و دین‌مداری باید از سوی مردم به عنوان مهمترین اولویت‌های رفتاری و اخلاقی رئیس‌جمهور آینده در انتخابات ریاست‌جمهوری مدنظر قرار بگیرد.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در باره با شاخصه های رئیس‌جمهور آینده کشور اظهار داشت: دین‌مداری، ولایت‌مداری، استکبارستیزی، مقاومت‌گزینی، جوان‌گرایی، ساده‌زیستی، وحدت‌گرایی و تخصص‌گرایی به عنوان معیارها و شاخصه‌هایی است که باید در رئیس‌جمهور آینده جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد و ملت ایران بر اساس این معیارها بتوانند رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دو شاخصه ولایت‌مداری و دین‌مداری باید از سوی مردم به عنوان مهمترین اولویت‌های رفتاری و اخلاقی رئیس‌جمهور آینده در انتخابات ریاست‌جمهوری مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقاط مثبت دولت‌های نهم و دهم به عنوان الگویی مناسب اخلاقی برای دولت آتی بیان داشت: ساده‌زیستی، پرکاری، جوان‌گرایی و مقاومت بر اصول اصلی انقلاب از جمله نقاطی است که باید به عنوان الگویی مناسب برای رئیس‌جمهور یازدهم ایران مورد توجه قرار گیرد.

عبدی بیان داشت: از سال ۸۴ به بعد، دولت کنونی با ایجاد خط کشی‌های زیاد میان اقشار مختلف جامعه، عدم توجه به وحدت میان مسئولان و کم کاری و عقب‌نشینی‌ از برخی اصول و گفتمان‌های اولیه دولت عدالت‌محور، بر نقاط ضعف خود افزود و امیدواریم که بروز چنین رفتارهایی به عنوان الگویی در مسیر مناسب برای دولت آتی مدنظر قرار گیرد.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید با مقاومت کامل و عدم عقب‌نشینی‌ از مواضع جمهوری اسلامی ایران با استفاده از عقلانیت و تدبر، در پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.