ونگر: درآستانه انجام یک خرید دیگر نیز بودیم

۱۲ام بهمن ،

آرسن ونگر سرمربی آرسنال در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش در آخرین روز بازار نقل و  انتقالات زمستانی تا یک قدمی دومین خرید زمستانی اش نیز پیش رفته بود.
آنها در بازار زمستانی با پرداخت ۱۰ میلیون یورو ناچو مونرئال را از مالاگا به خدمت گرفتند تا جای خالی کئیران گیبس که برای شش هفته مصدوم خواهد بود را پر کند. از سوی دیگر شنیده می شد که سران این تیم در استانه جذب داویدویا و محمد دیامه از وستهام نیز بودند ولی این انتقال ها انجام نشد.

ونگر در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش در آستانه خرید یک بازیکن دیگر نیز بود. البته از بازیکن خاصی نام نبرد و اعلام کرد که مشکل مالی، دلیل عدم انجام این انتقال نبوده  و دراین باره گفت:« ما در آستانه انجام یک خرید دیگر نیز بودیم. اگر این اتفاق نیفتاد، به این خاطر بود که سران باشگاه ها حاضر به فروش بازیکنشان نبوده اند. مشکل مالی در میان نبود و بیشتر بحث تمایل باشگاه ها برای حذف بازیکنانشان بود.»

ونگر در مورد خرید مونرئال گفت:« واقعا از خرید مونرئال خوشحالم. براین باور هستم که ما کیفیت لازم را در تیممان داریم و می خواهیم تا پایان فصل توانایی هایمان را به نمایش بگذاریم. ما در برخی زمینه ها باید بهتر شویم و در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضورگسترده تری خواهیم داشت.»

در مجموع تیم های انگلیسی در بازار زمستانی، در مجموع ۱۳۹ میلیون یورو خرید کردند که دو برابر سال قبل بود ولی کمتر از مبلغ جابه جا شده در بازار زمستانی سال ۲۰۱۱ (۲۹۵ میلیون یورو )  بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.