ویرایش/بررسی طرح معافیت مالیاتی کمیته امداد در کمیسیون اقتصادی

۲۰م آذر ،

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، از بررسی و اصلاح طرح معافیت مالیاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تامین نظر شورای نگهبان در جلسه عصر روز قبل (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

 محمد علیپور نماینده مردم چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر روز قبل (یکشنبه ۱۹آذرماه) کمیسیون اقتصادی، گفت: در این جلسه آخرین وضعیت بورس کالای ایران در بازار سرمایه و چگونگی عملکرد این بورس توسط مدیر این شرکت تشریح شد.

وی در ادامه به دستور کار دیگر این کمیسیون اشاره کرد و افزود: همچنین در ادامه جلسه نمایندگان طرح الحاق کمیته امداد امام خمینی (ره) به فهرست نهادها و موسسات مشمول ماده ۱۷۲ قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم، اعاده شده از شورای نگهبان را جهت تامین نظر این شورا بررسی و اصلاح کردند چراکه شورای نگهبان این مصوبه مجلس را مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی دانسته بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین اظهار داشت: در ادامه این جلسه لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور مورد بررسی قرار گرفت، که نهایتا از ماده ۵۶ تا ۷۲ این لایحه با اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

علیپور در خاتمه خاطر نشان کرد: این لایحه ۹۷ ماده دارد که ۷۲ ماده آن به تصویب رسیده و باقی مواد در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.