ویسی: قول می‌دهم با جایگاه تک رقمی لیگ را تمام کنیم

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد تیمش برابر استقلال تهران می‌گوید همت و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران عامل اصلی پیروزی تیمش بوده است…..

عبدالله ویسی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر استقلال تهران دربارهٔ این دیدار گفت: خوشحالیم که یک بازی کاملا استقلالی را با حمایت تماشاگرانمان و کمک خداوند را بردیم و امتیازش را در اهواز نگه داشتیم.

وی ادامه داد: تیم ما از حالت ضعف روحی و بحران کمی خارج شد و نشان دادیم توانایی بالایی داریم. ما خوب بازی کردیم و برنده شدیم. به بازیکنانم و هواداران استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. استقلال حریف بزرگی است و نماینده ایران در آسیاست. ما تمام راه‌های نفوذ آن‌ها را بسته بودیم. بازیکنان به نحو احسن کارشان را انجام دادند و از نقاط ضعف‌شان به خوبی استفاده کردیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا این نمایش را تیمش در دیدارهای قبلی خود ارائه نداده بود، اظهار کرد: اگر بازی‌های قبلی‌مان را به خوبی پشت سر می‌گذاشتیم و موقعیت‌هایمان را استفاده می‌کردیم آن‌ها را هم می‌بردیم. امیدوارم در آینده موقعیت‌های کمتری از دست دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که عامل اصلی موفقیت تیمش در این دیدار چه بود بیان کرد: همت و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران عامل اصلی پیروزی ما بود، بسیار از استقلالی‌هایی که هوادار استقلال تهران می باشند دوست داشتند استقلال خوزستان برنده شود. من به همه آن‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم.

او در ادامه با تمجید از تیمش افزود: تیم ما بسیار حرفه‌ای و با بازیکنانی جوان و باتجربه است. دیروز هم در نشست خبری گفتم که من نمی‌خواهم با یک برد مغرور شوم، من آینده‌ای خوب برای استقلال خوزستان می‌بینم، ما رتبه یک رقمی در پایان فصل خواهیم داشت و این مسئله را قول می‌دهم، امیدوارم این احساس وظیفه بازیکنان تا پایان فصل باقی بماند.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنان تعویضی‌اش راضی است یا خیر، گفت: تعویضی‌ها ما در همه بازی‌ها خوب بودند و همان‌ دستوراتی را که خواستیم انجام دادند.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی دربارهٔ سهراب بختیاری‌زاده اظهار کرد: بختیاری‌زاده بازیکن باتجربه‌ای است و حضورش برای ما نقطه اتکای مناسبی است. با این حال ما برای جایگزین سهراب بختیاری‌زاده، بازیکنان خوبی داریم. از سویی از عملکرد بازیکن خارجی‌مان در این دیدار بسیار راضی‌ام و امیدوارم این روند ما ادامه پیدا کند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.