پارلمان اروپا قطعنامه را پس گرفته و عذرخواهی کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

شفیعی در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان مقابل سفارت یونان:

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اگر پارلمان اروپا می‌خواهند نماینده‌های اروپایی در ایران حضور یابند باید قطعنامه را پس گرفته و عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “ابوالفضل شفیعی” دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان مقابل سفارت یونان خطاب به پارلمان اروپا گفت: گوشتان را باز کنید، توهین باید تمام شود این اولین پیام این تجمع است.  
 
وی افزود:‌ اگر فکر می‌کنید این نظام همچون رژیم پهلوی در دستان شماست کور خوانده‌اید، مثل اینکه پیام امام خمینی (ره) را که ما باید ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل دهیم، جدی نگرفته‌اید.  
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ابراز داشت: همه دانشجویان برای پیشرفت کشور و به قصد تشکیل حکومت جهانی زیر پرچم حضرت مهدی (عج) تلاش می‌کنند.  
 
شفیعی اظهار داشت: ظلم‌هایی که ملکه انگلیس و حکومت‌های وابسته به آمریکا می‌کنند از چشم ما دور نیست و در پرونده سیاه غربی‌ها ثبت شده است.  
 
وی خطاب به غربی‌ها گفت: کسانی به دنبال صلح حسنی(ع) با فتنه‌گران هستند، بدانند که این جمعیت بسیجی اجازه نخواهند داد که این اتفاق بیافتد که اگر چنین شود اتفاق بعدی عاشورای حسینی علیه السلام است.  
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی با اشاره به دیدارهای جاسوسی دولت‌های غربی در ایران تصریح کرد: در صورت ادامه دخالت‌ها این جمعیت سیلی به گوش شما خواهند زد که صدایش به گوش تمام جهانیان برسد.  
 
شفیعی خاطرنشان کرد: اگر پارلمان اروپا می‌خواهند نماینده‌های اروپایی در ایران حضور یابند باید قطعنامه را پس گرفته و عذرخواهی کنند.  
 
انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.