پارکینگ های شمال تهران هوشمندسازی می شود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۱۲:۳۴:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- پارکینگ های طبقاتی شمال تهران با هدف کنترل و نظارت در کلیه تردد و جابه جایی ها ، هوشمند سازی می شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هوشمندسازی و نصب دوربین در پارکینگ های طبقاتی، تمام نقاط داخل پارکینگ ها و حتی نقاط کور و خارج از دید ، تحت نظارت و کنترل قرار می گیرد و جلوی تخلفات به طور کامل گرفته می شود.
وی تصریح کرد: نظارت ، راهبری و کنترل پارکینگ ها در اتاق کنترل که در طبقه همکف هر پارکینگ قراردارد  صورت می پذیرد و تمام طبقات پارکینگ های مذکور به سیستم صوتی مجهز است که پخش صدا و نیز اطلاع رسانی از طریق این سیستم ها انجام می شود .
محمدیان اعلام ظرفیت خالی در هر طبقه را از مزایای طرح هوشمند سازی دانست و گفت: در هر جای پارک مقابل ماشین ها یک سنسور کار گذاشته می شود تا فضاهای خالی برای پارک مشخص شود و رانندگان به راحتی این فضاها را پیدا کرده و اقدام به پارک نمایند و تابلوهای دیجیتال در هر طبقه ظرفیت خالی را اعلام می کند.
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک تصریح کرد: دو پارکینگ شهید همت و شهید باهنر با استفاده از ابزارهای الکترونیکی، مکانیزه و هوشمندسازی شده و در جلوی درب ورودی نیز عکس خودروها به همراه پلاک آنها ثبت می شود.
وی گفت: اجرای این طرح در پارکینگ شهید همت با ۴۰۰ ظرفیت پارک با استقبال خوب شهروندان مواجه بوده و پارکینگ شهید باهنر نیز با ظرفیت ۷۵۰ ماشین در فاز جدید به ۹۰۰ ظرفیت ارتقا پیدا می کند و تا چند ماه آینده به صورت تمام مکانیزه خواهد شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۲۳۴۲۸۷۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.