سارق لوازم داخلی خودرو در پارکینگ یک بیمارستان بازداشت شد

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با چهار فقره سرقت در پارکینگ یک بیمارستان خبر داد و گفت: این متهم سعی داشت با ارایه نشانی غلط ماموران را گمراه کند اما موفق نشد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ پرویز حسنی فر، ،  ضمن تشریح جزییات دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده پارکینگ یک بیمارستان، گفت:” این متهم تا کنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده است.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده یکی از بیمارستان های این محدوده بودند که متوجه حرکات و رفتارهای مشکوک فردی که سعی داشت در تاریکی شب خود را پنهان کند، شده و برای بررسی موضوع از او خواستند که در خصوص حضورش توضیحاتی ارایه دهد.
وی افزود:” این فرد به جای اینکه دستور پلیس را عمل کند، پا به فرار گذاشت و سعی کرد با استفاده از تاریکی شب، از دست ماموران فرار کند، که این امر باعث شد ماموران به تعقیب وی بپردازند و حدوده چند دقیقه بعد درست هنگامی که این متهم سعی داشت در تاریکی شب میان خودروها پنهان شود، او را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ حسینی فر تصریح کرد:” متهم به کلانتری منتقل شد اما تحت بازجویی های انجام شده در کلانتری اتهامات وارده را رد کرده و گفت برادرش در بیمارستان بستری است و او برای برداشتن چیزی از داخل خودروی خودش به آن پارکینگ آمده است.
کلانتر ۱۳۷ نصر عنوان داشت:” این ترفند متهم راه به جایی نبرد و ماموران برای بررسی گفته های وی با بیمارستان تماس گرفتند ولی از آنجا که این فرد دورغ می گفت، کسی با نام و نشانی که وی ارایه داده بود، در بیمارستان بستری نشده بود، و همین موضوع متهم را بر آن داشت که به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کند.
وی افزود:” متهم اقرار کرد که شب ها ضمن پرسه در خیابان ها و پارکینگ های عمومی که نگهبان ندارند، به خودروهایی که از نظر ایمنی دارای سیستم مناسبی نبودند، دستبرد زده و تا کنون چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو، در پرونده اش موجود است.
حسینی فر در ادامه افزود:” قطعات کشف شده به ماموران تجسس تحویل شد تا اقدام به شناسایی مالکان آن کرده و اموال مسروقه را به آنها بازپس دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.