پرویز مظلومی: افسوس می‌خوریم که در چنین شرایطی قرار داریم / دوست دارم در استقلال بمانم اما آویزان نمی‌شوم

سرمربی استقلال گفت که دوست دارد سال آینده در استقلال باشد اما این مسئله بستگی به مدیریت باشگاه دارد.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) درباره شرایط استقلال و شانس این تیم برای قهرمانی اظهار کرد: در هر صورت افسوس می‌خوریم که در چنین شرایطی قرار گرفتیم و در نیم فصل دوم به خاطر مشکلاتی که داشتیم از جمله کمبود بازیکن و مصدوم‌هایی که نصیب ما شدند امتیازهای بدی را از دست دادیم. دقیقا دو هفته مانده به پایان لیگ باید جشن قهرمانی می‌گرفتیم. در هر حال این وضعیت تا روز آخر ادامه پیدا کرد و تا زمانی که سوت پایان زده نشود، چیزی مشخص نیست. تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم و بازیکنان ما این لیاقت را داشتند که قهرمان شوند. بی‌نهایت از آن‌ها تشکر می‌کنم چون آنها توانستند قهرمانی جام حذفی را به هواداران تقدیم کنند.

مظلومی ادامه داد: در این فصل سختی‌های زیادی را متحمل شدیم اما خدا را شکر که دو سال پرحاشیه را با سختی‌های زیاد توانستیم تا آخر دوام بیاوریم و موفقیت‌هایی هم پشت سر این سختی‌ها وجود داشت. در حال حاضر باید جشن قهرمانی می‌گرفتیم اما در بعضی از بازی‌‌ها خیلی راحت امتیاز از دست دادیم که بیشتر برابر تیم‌های ته جدولی یا آن‌هایی که سقوط کرده بودند این اتفاق افتاد و در حال حاضر افسوس این امتیازها را می‌خوریم. همچنین از مدیریت باشگاه و هواداران بی‌نهایت تشکر می‌کنم و هرچه اتفاق افتاد، تلاش دوستان بود. ما هم درصدی در این موفقیت‌ها شریک بودیم. از همکارانم، کادر پزشکی، تدارکات، مدیر رسانه‌ای تیم و عوامل باشگاه تشکر می‌کنم که ما را تحمل کردند. ان‌شاءالله بتوانیم پاسخگوی محبت این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط حساسی به تیمی خوردیم که از انگیزه زیادی برخوردار است و برای کسب سهمیه می‌جنگد. ما هم برای کسب سکوی قهرمانی یا نایب قهرمانی تلاش می‌کنیم. در این شرایط به هم برخورد کردیم و تلاش می‌کنیم که بازی آخر را با پیروزی به پایان برسانیم و روز آخر لیگ برای ما روز خوبی باشد. ان‌شاءالله خدا کمک کند و به چیزی که استحقاقش داریم دست پیدا کنیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم استقلال برابر نفت تهران نیز گفت: اسماعیل شریفات، پژمان منتظری و محسن یوسفی مصدوم هستند. کیانوش رحمتی نیز از مدت‌ها قبل دچار مصدومیت است. البته من می‌توانستم از منتظری برابر نفت استفاده کنم اما این ریسک را نکردم چرا که برابر نسف، حنیف را هم در اختیار نداریم و این بازیکن را برای بازی با تیم ازبکستان نگه می‌دارم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه امیدوار است نفت تهاجمی بازی کند گفت: ان‌شاءالله فردا بازی تهاجمی را ببینیم چرا که آن‌ها دنبال سهمیه هستند. البته اگر این سهمیه داده شود. فعلا دو سهمیه داریم که یکی از آن‌ها را ما کسب کردیم و سهمیه بعدی هم برای قهرمان لیگ است و سایر سهمیه‌ها مشخص نیست به چه صورتی باشد. در هر صورت امیدوارم که نفتی‌ها مثل بازی قبل که برابر ما انجام دادند تهاجمی باشند. ما هم به دنبال بازی تهاجمی هستیم. شکست و مساوی برای ما فرقی ندارد و دنبال پیروزی هستیم. هدف ما این است که با گل‌های بیشتری پیروز شویم و باید ببینیم در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنان‌مان استرس نداشته باشند و در ضربات آخر دقت کنند. مسلما مانند بازی‌های قبل موقعیت‌های زیادی نصیب ما می‌شود.

مظلومی ادامه داد: نفت تیم خوبی است و مربی شایسته‌ای دارد. او تیمی که سال گذشته در حال سقوط بود را مدعی کرد و بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هم دارد.

سرمربی استقلال درباره صحبت‌های اصغر شرفی که پیرامون دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز انجام داده بود گفت: او شوخی کرده است. من روی شرفی شناخت دارم. هر مربی جای او بود بازیکنانش را به استراحت می‌فرستاد و قبل از بازی آن‌ها را جمع می‌کرد اما او ایستاد و با تمام توان کار کرد چون می‌دانست که در بالای جدول تاثیرگذار است و تیمش را جوانمردانه راهی مسابقه‌ها کرد. باید به این دلیل از او تشکر کرد. البته می‌گوید که شش بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد و دستش خالی است.

مظلومی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره صحبت‌های او مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال کم‌کاری کرده‌اند گفت: من درباره کم‌کاری کردن آن‌ها در گل زدن صحبت کردم. بازیکنان ما امسال خیلی تلاش کردند و کمبودها را با تلاش خودشان جبران کردند. اگر هر کدام از تیم‌ها یک هافبک‌شان را از دست بدهند چه اتفاقی برایشان می‌افتد؟ نیم فصل دوم تیمی یک بازیکن گرفت و کلی موقعیت نصیب آن‌ها شد اما بازیکنان ما با این شرایط کار کردند. منظور من از کم‌کاری در به ثمر رساندن گل بود، شاید جمله‌ام را بد گفته باشم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال می‌ماند یا خیر گفت: با خدا است. دوست دارم سومین سال را در این تیم ادامه بدهم اما بستگی به نظر مدیریت باشگاه دارد. باید بنشینیم و صحبت کنیم. من مربی روی زمین مانده‌ای نیستم که بخواهم خودم را آویزان و با هر شرایطی کار کنم. باید ببینیم که خواسته‌ها چیست و به توافق برسیم که چه کاری باید انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه لیست داده است یا خیر گفت: هیچ لیستی نداده‌ام.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.