پروین و دوستان دوباره به سایه می روند؟/ مربی پرتغالی از شلوغی اطراف تیم گلایه دارد

به گزارش خبرآنلاین ؛ جمشید زارع قائم مقام پرسپولیس روز چهارشنبه از این باشگاه جدا شد.این اتفاق در حالی رخ داد که از هفته های گذشته شایعات زیادی در مورد اختلاف زارع و رویانیان مطرح بود و برخی رسانه ها خبر داده بودند که رویانیان دیگر قصد ندارد زارع درباشگاه پرسپولیس فعالیت کند. قائم مقام تیم که مثل همه اعضای دیگر باشگاه به کلی در جریان هیچ یک از اتفاقات این تیم نبود ، سرانجام پس از ۲ ماه ، خودش تصمیم به استعفاء گرفت تا همچنان مشخص باشد رویانیان از میان اطرافیانش تنها با سعید شیرینی ، معاون اجرایی تیم در ارتباط است.

مدیرعامل پرسپولیس دو روز پیش در مصاحبه ای تاکید کرد که در آینده‌ای نزدیک، تغییراتی در باشگاه اعمال می‌شود و این در نوع خودش یک مصاحبه مهم و کلیدی بود. اما این تغییرات در کدام بخش ها رخ می دهد؟ یکی از مهمترین تغییرات در این باشگاه کاهش دوباره حضور  علی پروین است. پروین رئیس کمیته فنی پرسپولیس به حساب می‌آید . او و تعداد زیادی از پیشکسوتان که این روزها در کمیته پیشکسوتان هستند ، خیلی اطراف تیم هستند. البته حضور آنها سر تمرینات و مصاحبه های شان در این باره که اقلا دو یا ۳ هفته به مربی باید زمان داده شود چندان برای مربی جدید تیم خوشایند نبوده است. مانوئل خوزه به مسئولان باشگاه گفته که دوست دارد اطراف تیم خلوت باشد .اگر فراموش نکرده باشید پروین در یک مدت کوتاه هم از تمامی برنامه های باشگاه پرسپولیس بی خبر بود وحتی این موضوع با واکنش و مصاحبه های تند او همراه شد تا اینکه علی آقا مدتی پیش هنگام انتخاب سرمربی پرسپولیس دوباره وارد گود شد.

ازطرفی این اتفاق قابل پیش بینی است که یکی دیگر از تغییرات مورد نظر رویانیان در کمیته فنی باشگاه است . جمع کثیری از پیشکسوتان تیم ظهر روز شنبه در دفتر باشگاه با رویانیان دیدار دارند و این دیدار شاید نتیجه اش تعیین اعضای جدید کمیته فنی باشد. کمیته ای که در چارت احتیاراتش می آید نیازی نیست خیلی به سرمربی تیم نزدیک باشد!

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.