پسر لاک پشتی “لاکش” را از دست داد +عکس

پسر ۶ ساله ای به نام “دیدایر مونتالو” از اهالی کشور کلمبیا از زمان تولد با یک بیماری نادر درگیر بوده است که باعث شده بود تا غده ای بزرگ شبیه به یک لاک در پشت او ایجاد شود. این کودک به همین دلیل به “پسر لاکپشتی” معروف شده بود.

ممتاز نیوز، پسر ۶ ساله ای به نام “دیدایر مونتالو” از اهالی کشور کلمبیا از زمان تولد با یک بیماری نادر درگیر بوده است که باعث شده بود تا غده ای بزرگ شبیه به یک لاک در پشت او ایجاد شود. این کودک به همین دلیل بهپسر لاک پشتی” معروف شده بود.

این وضعیت نادر و کمی هم ترسناک باعث شده بود که وی نتواند به مدرسه برود و حتی در روستای محل زندگی خود به عنوان کودکی تلسم شده معرفی شود. متاسفانه به دلیل مشکلات مالی خانواده وی نمی توانستند هزینه های درمانی وی را تامین کنند. “نیل بالستراد” جراح پلاستیک انگلیسی که از وضعیت این کودک مطلع شده بود با تیم پزشکی خود به بوگوتا پایتخت کلمبیا سفر کرده و این پسر را جراحی کردند.

این جراح در این مورد می گوید: مورد این پسر ۶ ساله ، عجیب ترین موردی بوده است که تاکنون با آن رو به رو شده ام و تصور می کنم که بخش های زیادی از پشت بدن وی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته بود. خوشبختانه پزشکان توانستند با چند عمل جراحی موفق “لاک” پسر ۶ ساله را از او جدا کرده و زندگی عادی را به وی برگردانند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.